78242

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Karel (193.165.217.66) --- 6. 6. 2005
Re: Cena medu

.....................................
G.Pazderka napsal: Jestli si myslíš, že včelaříci jsou tak moc hloupí při prodeji a propagaci svého medu tak to prr. Už jsem to tady psal jednou a zopakuji to znovu. Představuji si např. pana tajemníka nebo přímo předsedu (Z Křemencovi) jak dělají propagaci českého medu v super-gigamarketě. Vezmou si tam nějaké vlajky s tým označení Českého medu, třeba se oblečou do včelařského jednou rukou budou točit klikou medometu a druhou budou ukazovat na etikety, které jsou jejich zásluhou jako propůjčené označení Českého medu. Lepší než se ukazovat na schůzich mistních organizací s dobrým poslechem.


Napsal jsem několik příkladů v Prodeji medu kde jsme o tom diskutovali. Otázka zní:"Děláme propagaci NAŠEHO medu efektivně?".
To se dá otestovat celkem snadno. Namátkou se zeptat malého vzorku lidí, co ví o rozdílu mezi našimi a cizími medy. Proč by měli nakupovat tuzemský? A co ví o medu obecně. Mě tento namátkový průzkum neuspokojil.
Úkolem Předsedy a tajemníka není sedět v supermarketu ale vést a řídit organizaci. Zatím máme ale SVAZ a vypadá to, že se to vyvine i v sektu.
K dosavadní činnosti a působení na trhu:
Například vydaný plakát MED nebo cukr? sice propaguje med, ale všechen. ne ten od tuzemského včelaře, který ten plakát platil. Svými příspěvky tak přispěl i k tržbám obchodníků s dovozovými medy. Naštěstí snad podle toho co jsem četl teď ve výroční zprávě, tak byl vydán v mizivém nákladu a většinou royeslán se Včelařstvím. Tedy absolutně neefektivně. Provedení bylo takové, že nešlo ani kopírovat, pokud by se někdo vydal touto cestou.




Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 10741


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 6. 6. 2005
Re: Cena medu

Karel:
> Úkolem Předsedy a tajemníka není sedět v supermarketu ale vést a řídit
> organizaci. Zatím máme ale SVAZ a vypadá to, že se to vyvine i v sektu.

............................................

Jakou sektu?....

Úkoly předsedy a tajemníka je prezentovat aktivně ČSV a všechny jeho aktivity. Velkou aktivitou je produkt členů, kterým je med. Na tento med existuje, a to si přiznejme, nefunkční označení. Je nefunkční, protože tě neuspokojil ani tvůj namátkový průzkum. To, že tě neuspokojil tvůj namátkový průzkum může hlavička organizace, která zastupuje skoro všechny včelaře a neví pořádně co dělat pro lepší cenu medu a propagaci značky. Schůzuje se, samochválí se, vydávají se čestná uznání a diplomy, ale milý Karle ona funguje pro členy, ale spotřebitele medu nikoli...

Když se nepovedla v Bruselu (i za účasti podpory ČSV???, kdo ji podpořil a kde jeto napsáno?) změna té vyhlášky o míchání medu, tak si představuji další krok a to účinně propagovat značku, jehož je vlastníkem nejen 50 000 členů ČSV, ale i celá celičká Křemencova. (lidé v budově ČSV)

Dostal jsem se k tomu sezení. No sedět a čekat na příspěvky je jednoduché. Ale to snad není pravdou. Věřím tomu, že sedět v supermarketu dost dobře pro propagátory určité značky nejde. To jsou ti, co "STOJÍ" u nějakého pojízného stánku vedle regálu a dávají ti ochutnat třeba kávu, nebo sýr, nebo co by mohli představitelé ČSV ukázat - jak se vytáčí med a jakou značku prezentují jako ZÁSTUPCI ČSV.

Teď to znásob třeba pravidelností a při té příležitosti udělat tiskovku s tvrzením. VEDENÍ ČSV ZASTUPUJE VČELAŘE mimo jiné i PROPAGACÍ ZNAČKY ČESKÝ MED V SUPERMARKETECH.

Je-li to někomu směšné, tak mě nikoli. Kdo má propagovat účinněji značku než představitelé zájmovky, která ji vlastní?
____________________________________________________________
http://www.listicka.cz

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 10743


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

      
Karel (193.165.217.66) --- 6. 6. 2005
Re: Cena medu

Počasí dnes na včely opravdu není, že sedíme u PC :-)

V podstatě spolu asi souhlasíme, jen říkáme každý něco jinak.
K té sektě to spěje. V žádné jsem zatím naštěstí nebyl, ale obecně o nich snad platí:
- skupina přísně střežící jeden správný názor
- kdo nesouhlasí je nepřítel
- nediskutuje, ale utvrzuje se ve své víře
- většinou opěvuje svého vůdce
Když tak listuji Včelařstvími, tak mám dojem, že dost znaků už splňujeme.


......Teď to znásob třeba pravidelností a při té příležitosti udělat tiskovku s tvrzením. VEDENÍ ČSV ZASTUPUJE VČELAŘE mimo jiné i PROPAGACÍ ZNAČKY ČESKÝ MED V SUPERMARKETECH. ......

Ano. Je třeba dělat marketing. Nechci snižovat zodpovědnost vedení, že efektivní propagaci neděláme. Jejich zodpovědnost je jednoznačná, ale za nefungující organizaci. Ten chybějící marketing je až to poslední. Fungující organizace sama identifikuje problémy a hledá jejich řešení. Ne, že je popírá, případně z jejich existence viní kdekoho.

......Teď to znásob třeba pravidelností a při té příležitosti udělat tiskovku s tvrzením. VEDENÍ ČSV ZASTUPUJE VČELAŘE mimo jiné i PROPAGACÍ ZNAČKY ČESKÝ MED V SUPERMARKETECH. ......

Ještě jednou Tě opakuji a dodávám : "A vynásob počtem OV, ZO a členů.".

Karel

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 10745


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

         
Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 6. 6. 2005
Re: Cena medu

Karel:
> Počasí dnes na včely opravdu není, že sedíme u PC :-)
...................................
Mimo jiné. Mám po ranní vybírací šichtě, tak relaxuji a jdu vytáčet.


Karel:
....
> nefungující organizaci. Ten chybějící marketing je až to poslední.
> Fungující organizace sama identifikuje problémy a hledá jejich řešení. Ne,
> že je popírá, případně z jejich existence viní kdekoho.
....
.................................

Ten chybějící marketing je stejně důležitý jak problémy. Ty problémy jsou docela dobrým tématem, ale to jsou ovšem témata STANOV. Stanovy a její změna musí být v možností častejší. Ne při sjezdu po pětiletce.(nebo při samonastavení stanov či samoschválení)
____________________________________________________________
http://www.listicka.cz

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 10750


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

            
Karel (193.165.217.66) --- 7. 6. 2005
Re: Cena medu

G.Pazderka:
"Ten chybějící marketing je stejně důležitý jak problémy. Ty problémy jsou docela dobrým tématem, ale to jsou ovšem témata STANOV. Stanovy a její změna musí být v možností častejší. Ne při sjezdu po pětiletce.(nebo při samonastavení stanov či samoschválení)"
.....
Ano - první problém je funkční organizace. Pro funkční organizaci už není problém, její fungování (to se musí neustále měnit a případně zlepšovat dle podmínmek. Ne bojovat za udržení placenýc fleků), ale řešení skutečných problémů. Já momentálně vidím dva veliké - Cena a prodej medu - a tady je řešením v dnešních podmínkách hlavně MARKETING medu atd.
Druhý bod je související - ZDRAVOTNÍ STAV VČELSTEV a to myslím nejen nákazovou situaci, ale i OTRAVY včelstev.
Existence prvního problému se donedávna vůbec nepřiznávala, druhý bod by šel plnit podstaně lépe. A fungování organizace - bez rozvratníků funguje skvěle, nic netřeba měnit, jen je třeba klid (na práci?). Škoda jen, že se k rozvratníkům přidal i pan Lněnička. Myslím že to bylo ve Včelařství č.5. Napřed samé příspěvky, jak nám to šlape, a najednou tam je článek o katastrofické situaci některých ZO. Je jen škoda, že pan Lněnička ve své odvaze nejde dál do analýzy, co je příčinnou nefungování organizace. Od šéfa odborného oddělení bych to očekával. Možná jen nechce způsobit rozvrat v samotné centrále. Tak prudká otočka, od podpory Včely k prodeji ze dvora, by mohla mnoho lidí rozhodit. To pak dojde k chaosu, nikdo neví co má říkat, koho podporovat, kdo je perspektivní, ke komu se přimknout, koho odkopnout. A rozvrat je tu.
Končím, lepší se počasí, jdu na včely.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 10770


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu