78242

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Karel (193.165.217.66) --- 6. 6. 2005
Re: Cena medu

Počasí dnes na včely opravdu není, že sedíme u PC :-)

V podstatě spolu asi souhlasíme, jen říkáme každý něco jinak.
K té sektě to spěje. V žádné jsem zatím naštěstí nebyl, ale obecně o nich snad platí:
- skupina přísně střežící jeden správný názor
- kdo nesouhlasí je nepřítel
- nediskutuje, ale utvrzuje se ve své víře
- většinou opěvuje svého vůdce
Když tak listuji Včelařstvími, tak mám dojem, že dost znaků už splňujeme.


......Teď to znásob třeba pravidelností a při té příležitosti udělat tiskovku s tvrzením. VEDENÍ ČSV ZASTUPUJE VČELAŘE mimo jiné i PROPAGACÍ ZNAČKY ČESKÝ MED V SUPERMARKETECH. ......

Ano. Je třeba dělat marketing. Nechci snižovat zodpovědnost vedení, že efektivní propagaci neděláme. Jejich zodpovědnost je jednoznačná, ale za nefungující organizaci. Ten chybějící marketing je až to poslední. Fungující organizace sama identifikuje problémy a hledá jejich řešení. Ne, že je popírá, případně z jejich existence viní kdekoho.

......Teď to znásob třeba pravidelností a při té příležitosti udělat tiskovku s tvrzením. VEDENÍ ČSV ZASTUPUJE VČELAŘE mimo jiné i PROPAGACÍ ZNAČKY ČESKÝ MED V SUPERMARKETECH. ......

Ještě jednou Tě opakuji a dodávám : "A vynásob počtem OV, ZO a členů.".

Karel

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 10745


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 6. 6. 2005
Re: Cena medu

Karel:
> Počasí dnes na včely opravdu není, že sedíme u PC :-)
...................................
Mimo jiné. Mám po ranní vybírací šichtě, tak relaxuji a jdu vytáčet.


Karel:
....
> nefungující organizaci. Ten chybějící marketing je až to poslední.
> Fungující organizace sama identifikuje problémy a hledá jejich řešení. Ne,
> že je popírá, případně z jejich existence viní kdekoho.
....
.................................

Ten chybějící marketing je stejně důležitý jak problémy. Ty problémy jsou docela dobrým tématem, ale to jsou ovšem témata STANOV. Stanovy a její změna musí být v možností častejší. Ne při sjezdu po pětiletce.(nebo při samonastavení stanov či samoschválení)
____________________________________________________________
http://www.listicka.cz

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 10750


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

      
Karel (193.165.217.66) --- 7. 6. 2005
Re: Cena medu

G.Pazderka:
"Ten chybějící marketing je stejně důležitý jak problémy. Ty problémy jsou docela dobrým tématem, ale to jsou ovšem témata STANOV. Stanovy a její změna musí být v možností častejší. Ne při sjezdu po pětiletce.(nebo při samonastavení stanov či samoschválení)"
.....
Ano - první problém je funkční organizace. Pro funkční organizaci už není problém, její fungování (to se musí neustále měnit a případně zlepšovat dle podmínmek. Ne bojovat za udržení placenýc fleků), ale řešení skutečných problémů. Já momentálně vidím dva veliké - Cena a prodej medu - a tady je řešením v dnešních podmínkách hlavně MARKETING medu atd.
Druhý bod je související - ZDRAVOTNÍ STAV VČELSTEV a to myslím nejen nákazovou situaci, ale i OTRAVY včelstev.
Existence prvního problému se donedávna vůbec nepřiznávala, druhý bod by šel plnit podstaně lépe. A fungování organizace - bez rozvratníků funguje skvěle, nic netřeba měnit, jen je třeba klid (na práci?). Škoda jen, že se k rozvratníkům přidal i pan Lněnička. Myslím že to bylo ve Včelařství č.5. Napřed samé příspěvky, jak nám to šlape, a najednou tam je článek o katastrofické situaci některých ZO. Je jen škoda, že pan Lněnička ve své odvaze nejde dál do analýzy, co je příčinnou nefungování organizace. Od šéfa odborného oddělení bych to očekával. Možná jen nechce způsobit rozvrat v samotné centrále. Tak prudká otočka, od podpory Včely k prodeji ze dvora, by mohla mnoho lidí rozhodit. To pak dojde k chaosu, nikdo neví co má říkat, koho podporovat, kdo je perspektivní, ke komu se přimknout, koho odkopnout. A rozvrat je tu.
Končím, lepší se počasí, jdu na včely.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 10770


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu