78082

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Josef ©amalík --- 31. 8. 2002
RE: Letáček na propagaci medu




> Přiznávám, že už někdy nechápu význam těch nekonečných
> diskusí o "letáčku" Myslím že v dnešní době je dostupná pro
> širokou veřejnost taková technika, že by mohl mít každý
> včelař propagaci vlastní. Chápu, že je jich dost takových,
> kteří buď nemají čas nebo slohové schopnosti, ale netuším
> proč by měl být "obecně uznaný leták". Nejen že leták už
> jedna známá firma kdysi dávno vydala ale ... přiznám se, že
> bych snad ani nechtěl, aby nějaký "šmudla" v sousedství měl
> stejnou propagaci jako já. (myšleno včelař, jehož kultura
> práce a prodeje je slušně řečeno nízká ) Etiketu mám svou a
> letáček budu mít taky svůj. Myslím, že tohle jsou přesně
> věci, které za nás nikdo dělat nebude. Už vidím tu frontu u
> včelaře který ke každému medu v lahvi od okurek s použitým
> víčkem přidá vkusný letáček.

Moje slova!! Letáček si vydávám každým rokem, každým rokem s jiným
obsahem, nyní pracuji na webové prezentaci. Ten, kdo má pět včelstev
nepotřebuje leták žádný, protože tu trošku medu rozdá rodině,nebo prodá
sousedům. Ti, kdož mají , řekněme, 20 a více včelstev jsou obvykle
mladších ročníků a obvykle disponují výpočetní technikou a pokud cítí
potřebu, vyrobí si leták sami.

A kromě toho si myslím, že samotný letáček nevyřeší, či nezvýší prodej
medu sám o sobě. Já ho chápu jako předání informací zákazníkovi jako
např. jak med skladovat, z čeho se skládá a samozřejmě kontakt na moji
osobu.

Letáček mi slouží k udržení zákazníka, ne k získání nového. K tomu
vedou, myslím, jiné cesty.

Prima dny!!

JOse

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.:)
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.384 / Virová báze: 216 - datum vydání: 21.8.2002


Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 1615


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Jakub ©merda --- 31. 8. 2002
Re: RE: Letáček na propagaci medu

Přátelé,

přiznám se, že asi stále žiji v bludu. Donedávna jsem si myslel, že
ten "letáček" na propagaci medu má být spíše reklama na med obecně a
ne etiketa! Něco co by si kupující v obchodě mohl vzít u regálu s
medem a kde by bylo napsáno jaké máme druhy medů, čím se vyznačují,
použití, případně i nějaký recept atd. Teď když občas prodávám med,
tak zjišťuji, že lidé o medu nevědí VŮBEC NIC!!! V podstatě musím
dělat osvětu a vychovávat si nakupující :-O). S medem je to asi jako
s vínem - má barvu, vůni, chuť apod., ale kromě včelařů nedokáže
nikdo jiný kvalitní med ocenit. Na propagaci tímto směrem bychom se
měli zaměřit a ne se zabývat etikatami!!!

Ona ani nějaká reklama na med v celostátním tisku by neškodila. Čím
více budou lidé bombardování informacemi o medu, tím více ho prodáme.

Kuba


> > Přiznávám, že už někdy nechápu význam těch nekonečných
> > diskusí o "letáčku"

> Moje slova!! Letáček si vydávám každým rokem, každým rokem s jiným
> obsahem, nyní pracuji na webové prezentaci.

> Letáček mi slouží k udržení zákazníka, ne k získání nového. K tomu
> vedou, myslím, jiné cesty.

______________________________________________________________________
Reklama:
Přijďte se podívat na 10. ročník Mezinárodního festivalu DIVADLO: divadla z
osmi zemí světa, pouliční performance, site specific theatre, výstavy,
workshop, tance buto a další. http://festival.divadlo.cz

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 1620


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

      
Josef ©amalík --- 1. 9. 2002
Re: RE: Letáček na propagaci medu

Ahoj!!

>Teď když občas prodávám med,
>tak zjišťuji, že lidé o medu nevědí VŮBEC NIC!!! V podstatě musím
>dělat osvětu a vychovávat si nakupující :-O).
No jasně!! Právě proto ten letáček dělám a dávám ho zákazníkům. Získají
informace co je to med, jaké jsou druhy, jak jej uskladnit, proč a jak
pastovaný med a podobně. A přidám ještě nějakou zajímavost.A nezapomenu
uvést, že "můj" med je dobrý, protože jej posílám do soutěže Český med a tím
pádem musí splnit nějaké podmínky. Musím již získaného zákazníka přesvědčit,
že pokud med, pak jedině ode mne a tím ho udžet!! :))
Proto jsem psal, že si tímto snažím zákazníka udržet. Ale že bych roznášel
letáky po schránkách, to ne!! Já sám jsem na takovou reklamu alergický.

>Na propagaci tímto směrem bychom se měli zaměřit a ne se zabývat
etikatami!!!
Já jsem o nálepkách nic nepsal, ale zastávám názor, že i etiketa je
důležitá. Je jedno zda si je navrhnu sám, nebo koupím. Důležité je to, že je
tam moje razítko a kontakt. Věřte, funguje to! Když mi nálepky došly a já
prodával med bez nich, tak jsem se zákazníkům omlouval. S nálepkou to vypadá
profesionálně!!


> Letáček mi slouží k udržení zákazníka, ne k získání nového. K tomu
> vedou, myslím, jiné cesty.
Letos dám med do tomboly na plesech. Hasiči budou rádi, že mají výhru a já
si vyrobím "speciální" nálepku pro tuto příležitost. Je velká šance, že
výhru získá "přespolní" a vsadím se, že v příštím roce mám nového
zákazníka. A i kdyby ne, tak za tu legraci to stojí. Tohle není propagace???
:))

>Ona ani nějaká reklama na med v celostátním tisku by neškodila. Čím
>více budou lidé bombardování informacemi o medu, tím více ho prodáme.
Klidně ať tam je. Jen jsem velmi zvědav, kdo ji zaplatí! :))))

A další věc: je spousta včelařů, kteří když mají dát 50 Kč na léčiva, budou
se ošívat, že mají včely zdravé, oni to nepotřebují a tak...
Ruku na srdce: kolik takových "strejců" (bez urážky!!!!!!) dá ročně 1000 Kč
na nálepky, kolik jich pošle med do soutěže Český med, když rozbor stojí
hrozivých 250 Kč??
Když ke mě přijde zákazník, dostane sklenici s nálepkou, nějaké povídání
(letáček) a zde se dočte i o tom, že kupuje kvalitu, protože mám certifikáty
na kvalitu zvanou Český med!!!

To je propagace včelaření a medu jak ji chápu já. A že dám nějaký peníze do
nálepek a rozborů?? Určitě víte co říkal starej Henry (Ford): poslední dolar
bych dal do reklamy!!

Tak se mějte a doufám, že jsem nikoho nepodráždil...

JOse




---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.381 / Virová báze: 214 - datum vydání: 2.8.2002

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 1622


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

      
Josef ©amalík --- 1. 9. 2002
Re: RE: Letáček na propagaci medu - jeątě jednou

Ahoj!

Ještě jednou se vrátím k propagaci medu.
Já bydlím na malé vesnici, pracuji v městě. Na vesnici není příliš velká
šance získávat místní lidi jako nevé zákazníky. Ti buď přijdou ke mě, nebo
ne, protože to funguje tak, že chodí ke svému včelaři a přitom nerozhoduje
to, jak je med kvalitní, jestli má nálepku nebo ne. Na malé vesnici je
rozhodující, zda je to rodina, soused, jestli se můj děda nepohádal s jeho
otcem a podobně. Chápete jak to myslím??
Zde je šance získat nemístní - chalupáře, chataře a podobně. A zde již
takové věci rozhodují. Vím, že v širším okolí jsme dva včelaři, kteří
používají nálepky. Jsem sám, kdo posílá med do "Českého medu", jsem sám, kdo
dává leták. Až jednou budou dávat leták všichni (a to nehrozí), budu dělat
zase něco, abych byl o krok před nimi.
Pokud budeme chápat včelaření jako podnikání, musíme se spolehnout sami na
sebe, nečekat kdo nám všem natiskne nějaký univerzální leták. Já včelaření
chápu pořád jako koníček, přesto dělám vše pro to, aby to mělo profesionální
formu. Jak se mi to daří, to musí zhotnotit někdo jiný než já...

Hezké dny!!

JOse



---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.381 / Virová báze: 214 - datum vydání: 2.8.2002

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 1623


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
tata --- 1. 9. 2002
Re: Letáček na propagaci medu

S tímto názorem lze jen souhlasit. K poslednímu odstavci bych dodal. Je
nutné přesvědčit zákazníky o výhodnosti nákupu českých medů oproti
zahraničním. letáčků by muselo být nejméně 10 000 000. Takovou reklamu lze
zajistit jen ve veřejných médiích a snad i na internetu kde uživatelů stále
přibývá. Myslím si, že to je jediný možný způsob cesty k vyššimu prodeji.
A teď se ukažte vážení diskutující

Pepan

----- Original Message -----
From: "Josef Šamalík" <samalik/=/blansko.cz>
To: "'Vcelarska konference'" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Saturday, August 31, 2002 1:43 AM
Subject: RE: Letáček na propagaci medu





> Přiznávám, že už někdy nechápu význam těch nekonečných
> diskusí o "letáčku" Myslím že v dnešní době je dostupná pro
> širokou veřejnost taková technika, že by mohl mít každý
> včelař propagaci vlastní. Chápu, že je jich dost takových,
> kteří buď nemají čas nebo slohové schopnosti, ale netuším
> proč by měl být "obecně uznaný leták". Nejen že leták už
> jedna známá firma kdysi dávno vydala ale ... přiznám se, že
> bych snad ani nechtěl, aby nějaký "šmudla" v sousedství měl
> stejnou propagaci jako já. (myšleno včelař, jehož kultura
> práce a prodeje je slušně řečeno nízká ) Etiketu mám svou a
> letáček budu mít taky svůj. Myslím, že tohle jsou přesně
> věci, které za nás nikdo dělat nebude. Už vidím tu frontu u
> včelaře který ke každému medu v lahvi od okurek s použitým
> víčkem přidá vkusný letáček.

Moje slova!! Letáček si vydávám každým rokem, každým rokem s jiným
obsahem, nyní pracuji na webové prezentaci. Ten, kdo má pět včelstev
nepotřebuje leták žádný, protože tu trošku medu rozdá rodině,nebo prodá
sousedům. Ti, kdož mají , řekněme, 20 a více včelstev jsou obvykle
mladších ročníků a obvykle disponují výpočetní technikou a pokud cítí
potřebu, vyrobí si leták sami.

A kromě toho si myslím, že samotný letáček nevyřeší, či nezvýší prodej
medu sám o sobě. Já ho chápu jako předání informací zákazníkovi jako
např. jak med skladovat, z čeho se skládá a samozřejmě kontakt na moji
osobu.

Letáček mi slouží k udržení zákazníka, ne k získání nového. K tomu
vedou, myslím, jiné cesty.

Prima dny!!

JOse

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.:)
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.384 / Virová báze: 216 - datum vydání: 21.8.2002





Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 1624


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu