| - Josef ©amalík --- 1. 9. 2002
Re: RE: Letáček na propagaci medu
Ahoj!!
>Teď když občas prodávám med, >tak zjišťuji, že lidé o medu nevědí VŮBEC NIC!!! V podstatě musím >dělat osvětu a vychovávat si nakupující :-O). No jasně!! Právě proto ten letáček dělám a dávám ho zákazníkům. Získají informace co je to med, jaké jsou druhy, jak jej uskladnit, proč a jak pastovaný med a podobně. A přidám ještě nějakou zajímavost.A nezapomenu uvést, že "můj" med je dobrý, protože jej posílám do soutěže Český med a tím pádem musí splnit nějaké podmínky. Musím již získaného zákazníka přesvědčit, že pokud med, pak jedině ode mne a tím ho udžet!! :)) Proto jsem psal, že si tímto snažím zákazníka udržet. Ale že bych roznášel letáky po schránkách, to ne!! Já sám jsem na takovou reklamu alergický.
>Na propagaci tímto směrem bychom se měli zaměřit a ne se zabývat etikatami!!! Já jsem o nálepkách nic nepsal, ale zastávám názor, že i etiketa je důležitá. Je jedno zda si je navrhnu sám, nebo koupím. Důležité je to, že je tam moje razítko a kontakt. Věřte, funguje to! Když mi nálepky došly a já prodával med bez nich, tak jsem se zákazníkům omlouval. S nálepkou to vypadá profesionálně!!
> Letáček mi slouží k udržení zákazníka, ne k získání nového. K tomu > vedou, myslím, jiné cesty. Letos dám med do tomboly na plesech. Hasiči budou rádi, že mají výhru a já si vyrobím "speciální" nálepku pro tuto příležitost. Je velká šance, že výhru získá "přespolní" a vsadím se, že v příštím roce mám nového zákazníka. A i kdyby ne, tak za tu legraci to stojí. Tohle není propagace??? :))
>Ona ani nějaká reklama na med v celostátním tisku by neškodila. Čím >více budou lidé bombardování informacemi o medu, tím více ho prodáme. Klidně ať tam je. Jen jsem velmi zvědav, kdo ji zaplatí! :))))
A další věc: je spousta včelařů, kteří když mají dát 50 Kč na léčiva, budou se ošívat, že mají včely zdravé, oni to nepotřebují a tak... Ruku na srdce: kolik takových "strejců" (bez urážky!!!!!!) dá ročně 1000 Kč na nálepky, kolik jich pošle med do soutěže Český med, když rozbor stojí hrozivých 250 Kč?? Když ke mě přijde zákazník, dostane sklenici s nálepkou, nějaké povídání (letáček) a zde se dočte i o tom, že kupuje kvalitu, protože mám certifikáty na kvalitu zvanou Český med!!!
To je propagace včelaření a medu jak ji chápu já. A že dám nějaký peníze do nálepek a rozborů?? Určitě víte co říkal starej Henry (Ford): poslední dolar bych dal do reklamy!!
Tak se mějte a doufám, že jsem nikoho nepodráždil...
JOse
--- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.381 / Virová báze: 214 - datum vydání: 2.8.2002
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 1622
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |