| - pan Josef Menšík (e-mailem) --- 21. 8. 2005
Re: uly a vceliny:o))
včelka Mája je také hodně od reality
PEPAN
----- Original Message ----- From: "Daniel Prokeš" <prokes.daniel/=/raz-dva.cz> To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz> Sent: Sunday, August 21, 2005 5:05 PM Subject: Re: uly a vceliny:o))
> dobry den, > takhle se to mozna bude lepe cist!!! > s pozdravem! > mariana prokesova > ----- Original Message ----- > From: "Radim Polášek" <polasek/=/e-dnes.cz> > To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz> > Sent: Sunday, August 21, 2005 4:57 PM > Subject: Re: uli a v?eliny > > > > Zdravím, > > já myslím, že ten úl v reklamě musí být atraktivní a takový jaký ve > > skutečnosti neexisuje. Běžné úly nevčelař vidí jako jakési dřevěné > > bedničky > > a proto pro účely reklamy moc efektní nejsou. Snad jedině nějaký starý > > pomalovaný klát. A takový, jaký ve skutečnosti nikde není asi proto, že > > tato > > reklama je cílena na děti. A být to běžný úl, dítě uvidí nějaký takový > > venku > > na poli, vzpomene si na reklamu, poběží k němu a začne do něho šťourat > > klacíkem....... > > To by bylo žalob o odškodnění za popíchané potomky, kdyby v té reklamě byl > > ten běžný úl! > > Ty vosy nevím, zas tak dalece si tu reklamu nepamatuji. Budu muset > > zbystřit, > > až ji uvidím. > > > > Kdysi jsem měl období, asi dva roky, kdy jsem si čistil zuby jen kartáčkem > > s > > pár kapkama lihového roztoku propolisu. Asi to bylo lepší než nečistit > > zuby > > vůbec, možná to nějakou dobu chránilo proti pachu z úst. Ale zuby byly > > nažloutlé a zubař doloval v zubech vrtačkou více než jindy. Nevím, jestli > > ten propolis v pastě na zuby má jiný vliv než reklamní. Naopak opačný > > konec, > > nohy zbavuje lihový roztok propolisu zápachu i plísně docela dobře. > > > > R. Polášek > > > > ----- Original Message ----- > > From: "Gustimilián Pazderka" <> > > To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz> > > Sent: Sunday, August 21, 2005 4:17 PM > > Subject: Re: uli a v?eliny > > > > > > > >> ------------ Puvodni zprava ------------ > >> Od: Nezbeda Martin > >> ... A já učím a mám srovnání. > >> Jak povrchní jsou někdy dnešní informace dětí a přitom jsou > > dostupnější.To > >> mi prostě nevymluvíte. Autor té reklamy je prostě jen názorný příklad. A > >> povrchnost znamená úpadek. > > ................ > > Nene. Já si myslím, že tato reklama, která běží podle mě i na více > > televizních kanálech po celé Evropě, to má náhodou dobře ošetřené. Ono > > kdyby > > šťoural bobr do toho, do čeho ve skutečnosti vlastně nešťourá, tak by > > myslím > > porušoval alespoň u nás pár paragrafů v zákoně. (zákon na ochranu zvířat , > > poškozování cizí věci a to viditelným návodem) ... > > Jde o pěknou a zvládnutou reklamu. A víte proč? Protože se prodá víse kusů > > této pasty než kil medu českých včelařů. (alespoň podle mého odhadu) > > > > A učte děti, že: > > 95% úspěšných reklam je vymývání mozků. A při ní nejde vůbec o > > realitu.(protože i z skoro z 95% jsou v reklamách triky) > > Jde o úspěšný prodej čehokoliv a byznys. >
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 11893
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |