- Daniel Prokeš (e-mailem) --- 21. 8. 2005
Re: uly a vceliny:o))
dobry den, takhle se to mozna bude lepe cist!!! s pozdravem! mariana prokesova ----- Original Message ----- From: "Radim Polášek" <polasek/=/e-dnes.cz> To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz> Sent: Sunday, August 21, 2005 4:57 PM Subject: Re: uli a v?eliny
> Zdravím, > já myslím, že ten úl v reklamě musí být atraktivní a takový jaký ve > skutečnosti neexisuje. Běžné úly nevčelař vidí jako jakési dřevěné > bedničky > a proto pro účely reklamy moc efektní nejsou. Snad jedině nějaký starý > pomalovaný klát. A takový, jaký ve skutečnosti nikde není asi proto, že > tato > reklama je cílena na děti. A být to běžný úl, dítě uvidí nějaký takový > venku > na poli, vzpomene si na reklamu, poběží k němu a začne do něho šťourat > klacíkem....... > To by bylo žalob o odškodnění za popíchané potomky, kdyby v té reklamě byl > ten běžný úl! > Ty vosy nevím, zas tak dalece si tu reklamu nepamatuji. Budu muset > zbystřit, > až ji uvidím. > > Kdysi jsem měl období, asi dva roky, kdy jsem si čistil zuby jen kartáčkem > s > pár kapkama lihového roztoku propolisu. Asi to bylo lepší než nečistit > zuby > vůbec, možná to nějakou dobu chránilo proti pachu z úst. Ale zuby byly > nažloutlé a zubař doloval v zubech vrtačkou více než jindy. Nevím, jestli > ten propolis v pastě na zuby má jiný vliv než reklamní. Naopak opačný > konec, > nohy zbavuje lihový roztok propolisu zápachu i plísně docela dobře. > > R. Polášek > > ----- Original Message ----- > From: "Gustimilián Pazderka" <> > To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz> > Sent: Sunday, August 21, 2005 4:17 PM > Subject: Re: uli a v?eliny > > > >> ------------ Puvodni zprava ------------ >> Od: Nezbeda Martin >> ... A já učím a mám srovnání. >> Jak povrchní jsou někdy dnešní informace dětí a přitom jsou > dostupnější.To >> mi prostě nevymluvíte. Autor té reklamy je prostě jen názorný příklad. A >> povrchnost znamená úpadek. > ................ > Nene. Já si myslím, že tato reklama, která běží podle mě i na více > televizních kanálech po celé Evropě, to má náhodou dobře ošetřené. Ono > kdyby > šťoural bobr do toho, do čeho ve skutečnosti vlastně nešťourá, tak by > myslím > porušoval alespoň u nás pár paragrafů v zákoně. (zákon na ochranu zvířat , > poškozování cizí věci a to viditelným návodem) ... > Jde o pěknou a zvládnutou reklamu. A víte proč? Protože se prodá víse kusů > této pasty než kil medu českých včelařů. (alespoň podle mého odhadu) > > A učte děti, že: > 95% úspěšných reklam je vymývání mozků. A při ní nejde vůbec o > realitu.(protože i z skoro z 95% jsou v reklamách triky) > Jde o úspěšný prodej čehokoliv a byznys.
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 11892
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |