78143

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


(e-mailem) --- 27. 11. 2012
Re: Re: Re: Re: Re: OdpovÄ???Ä??? Leoe DvorskĂ??ho


Nevadí mi to.


U reklam  to nejde účetně vyhodnotit. Náklady na reklamu pak zaplatí zákazní
v ceně zboží. Udělej to jako ostatní výrobci jiního zboží. Přičti to k ceně.
Reklama je výdaj a připočítává se k ceně. Základní pravidla tvorby cen, Vám
nic neříkají?


Cena výrobku = součet všech nákladů + cena práce + přiměřený zisk. (1 -
10%). Není vhodné se příliš dostat pod cenu konkurence na to pamatuje.




pepan




---------- Původní zpráva ----------
Od: Zdeněk Brentner <grifinity/=/seznam.cz>
Datum: 27. 11. 2012
Předmět: Re: Re: Re: Re: OdpovĂ??Ă?? Leoe DvorskÄ?ho
"Se vším, co máš otazníky, by se nechalo souhlasit.
Ale ten konec. Tobě nevadí, že mimořádně, 24mil.Kč skončí během 3 let u
Cafourka? A kdo je Cafourek? Nevadí ti, že ani nevíš, jak se tahle
megalomanská akce vyplatila? O kolik víc, díky ní, prodáváš medu? Nevadí
ti, že platíš ty 4Kč, ze své kapsy, "mimořádně" za průsery někoho jiného?
Vyčůránci co opouštějí svaz, ti vadí, ale vyčůránci ve svazu, co těží z
neinformovanosti členů, ne?
Že nejvíc, pokud se dá mluvit o úspěšnosti akce, na tom vydělají
obchodníci, a ti se na ničem nepodílejí.
Ano, je jedno o jakou "vládní elitu" jde. Chová se pořád stejně. Potřebuje
své ovčí stádo.
"Zapoj mozek a přemýšlej o logice věci Pepane. Vzbuď se.""

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 59652


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Zdeněk Brentner (90.176.206.3) --- 27. 11. 2012
Re: Re: Re: Re: Re: OdpovÄ???Ä??? Leoe DvorskĂ??ho

Když ti to nevadí, můžou být ve svazu rádi, že tě tam mají.
Příští rok se zase můžeš skládat s ostatními na penále.
A těch "kostlivců", může ještě být.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 59654


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
KaJi (90.179.243.173) --- 27. 11. 2012
Re: Re: Re: Re: Re: OdpovÄ???Ä??? Leoe DvorskĂ??ho

Nevadí mi to.


U reklam to nejde účetně vyhodnotit. Náklady na reklamu pak zaplatí zákazní
v ceně zboží. Udělej to jako ostatní výrobci jiního zboží.
----

Ano tak to normálně bývá, ale tady ne a y nechápeš že to lidme vadí.

Reklamy se vyhodnocují - to je základ každého zadání kdy to zadává "firma".

Ta to pak má v nákladech a musí znát přínos.

Tasdy u nás ale platí členové co nepordávají med.

Je to propagace na zvýšení spotřeby medu - a většina medu se prodává v obchodní síti.

A tam mají většinu prodeje dovozci medu z EU a mimo EU.
A těm platíte reklamu a oni to nemají v nákladech - mají jen zisk. Náklady mají členové co mají většinou do 10-20 včelstev kteří by neměli mít problémy s prodejem a pokud je mají, tak jim to žádná kampaň nevyřeší.

Takže nechápu, že nechápeš že se lidem nelíbí že za jejich peníze se zyvšuje prodej medu v obchodech kam naprostá většina nedodává. A ani se v nich moc neprodává ten "Český med".

Kda začal používat mozek není vyčůránek, jen přestal být blbý.

Karel

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 59655


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Petr Boleloucký (e-mailem) --- 27. 11. 2012
Re: Re: Re: Re: Re: OdpovĂ??Ă?? Leoe DvorskÄ?ho

Zdravím,
myslím si že tady nejde o to rozpočítání do ceny, pokud by byla reklama
účinná, tak by nikdo ani nehlesl ale většinu členů svazu tvoří malovčelaři
(hobby) a já mám pocit že těmto neposloužila tato reklama vůbec. Ale možná
je to jen zdání.

Já se snažím vždy zohlednit všechny faktory, ale pokud mám být objektivní
tak jde PSNV lepší cestou.

Podotýkám že jsem členem obou organizací a jelikož mám ještě nějaké (možná
naivní) ideály mám tak vystupovat nechci. Také mne však zajímají toky peněz
na kterých se ač symbolicky podílím.

Petr Boleloucký

Dne 27. listopadu 2012 9:56 <Josef.Mensik/=/seznam.cz> napsal(a):

>
> Nevadí mi to.
>
>
> U reklam to nejde účetně vyhodnotit. Náklady na reklamu pak zaplatí
> zákazní
> v ceně zboží. Udělej to jako ostatní výrobci jiního zboží. Přičti to k
> ceně.
> Reklama je výdaj a připočítává se k ceně. Základní pravidla tvorby cen, Vám
> nic neříkají?
>
>
> Cena výrobku = součet všech nákladů + cena práce + přiměřený zisk. (1 -
> 10%). Není vhodné se příliš dostat pod cenu konkurence na to pamatuje.
>
>
>
>
> pepan
>
>
>
>
> ---------- Původní zpráva ----------
> Od: Zdeněk Brentner <grifinity/=/seznam.cz>
> Datum: 27. 11. 2012
> Předmět: Re: Re: Re: Re: OdpovĂ??Ă?? Leoe DvorskÄ?ho
> "Se vším, co máš otazníky, by se nechalo souhlasit.
> Ale ten konec. Tobě nevadí, že mimořádně, 24mil.Kč skončí během 3 let u
> Cafourka? A kdo je Cafourek? Nevadí ti, že ani nevíš, jak se tahle
> megalomanská akce vyplatila? O kolik víc, díky ní, prodáváš medu? Nevadí
> ti, že platíš ty 4Kč, ze své kapsy, "mimořádně" za průsery někoho jiného?
> Vyčůránci co opouštějí svaz, ti vadí, ale vyčůránci ve svazu, co těží z
> neinformovanosti členů, ne?
> Že nejvíc, pokud se dá mluvit o úspěšnosti akce, na tom vydělají
> obchodníci, a ti se na ničem nepodílejí.
> Ano, je jedno o jakou "vládní elitu" jde. Chová se pořád stejně. Potřebuje
> své ovčí stádo.
> "Zapoj mozek a přemýšlej o logice věci Pepane. Vzbuď se.""
>



--
Ing. Petr Boleloucký
777840488, 737267011
boleloucky.petr/=/gmail.com

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 59657


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno





Klikněte sem pro nápovědu