78077

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


(e-mailem) --- 19. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík

Jsem opravdu blb
Tak jsme se do toho zamotali že již opravdu z toho je guláš TAK JSEM TO NAŠEL 1) Zákazy a příkazy se týkají okamžité . hmotnosti 2) Nosnost vozidla je hmotnost povoleného nákladu na jaké je vozidlo zkoušeno a vystaven technický průkaz = užitečnému zatížení 3) Povolené zatížení závěsu je dané výrobcem vozidla a závěsu a nesmí být překročeno. ( A odvíjí se od hmotnosti tažného vozidla) 4) přípojné vozidlo nesmí okamžitou hmotností překročit povolené zatížení závěsu.
Hmotnost vozidla je jeho váha bez nákladu a okamžitá hmotnost je i s nákladem v daný okamžik

PEPAN

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Vladimír Navrkal <drevotrans/=/seznam.cz>
> Předmět: Re: Přívěsný vozík
> Datum: 19.7.2006 00:29:32
> ----------------------------------------
> Tak teď jsi tomu dal Pepo korunu ten tvůj výklad značky zákaz vjezdu vozidel
> "NAD" 3,5 T to je bomba tak takhle by to nedokázal vysvětlit ani ten blb co
> vymysle nový silniční zákon. Jak tak čtu tak většina z vás pánové asi v dohledné
> době opravdu přijde o řidičíák.
> Je vidět, že opravdu tady chybí to povinné školení řidičů (všech) nejen
> oprofesionálů ale hlavně těch kteří si stále myslí že nejdůležitější pravidlo na
> silnici je pravidlo pravé ruky.
> Vláďa
> > ------------ Původní zpráva ------------
> > Od: <Josef.Mensik/=/seznam.cz>
> > Předmět: Re: Přívěsný vozík
> >
> > ----------------------------------------
> > To je samozřejmé když má to plat víc jak 750 že ho za auto nesmíš zapojit i
> > kdyby váhu překročilo o půl kila za autem máš přece povoleno nejvýše 750 TA
> > ZNAČKA NEZNAMENÁ ŽE TAM NESMĚJÍ VOZIDLA PŘEKRAČUJÍCÍ 3,5 T ALE ,ŽE TAM
> NESMĚJÍ
> > VOZIDLA DO NOSNOSTI 3,5 TUNY .ZROVNA TAK JE TO U ZÁVĚSU ZA VOZIDLE MŮŽEŠ
> TÁHNOU
> > NEJVÝŠE 400/750 NE DO NOSNOSTI 400/750.
> >
> > Pepan
> >
> > > ------------ Původní zpráva ------------
> > > Od: Gustimilián Pazderka <gupa/=/seznam.cz>
> > > Předmět: Re: Přívěsný vozík
> > > Datum: 18.7.2006 11:47:44
> > > ----------------------------------------
> > > Josef.Mensik:
> > > > Upřesnení
> > > >
> > > > TÍM SE ROZUMÍ CELKOVÁ VÁHA KTEROU V DANÝ OKAMŽIK TÁHNETE
> > > .....
> > >
> > > To je blbost. Zapis se do autoskoly. Rozhodujici jsou zapsane a tim padem
> > > schvalene hmotnosti v papirech a nazory pred policistou v tomto jdou
> stranou.
> >
> > > To co tvrdis, platilo cca pred 20 (mozna i vice) lety. Neplet si dovolene
> > > zatizeni (uzitkove(uzitecna) hmotnosti) a celkove hmotnosti vozidel.
> Celkova
> > > hmotnost vozidla je celkova hmotnost. Chci te videt Pepo, kdyby jsi mel
> > znacku
> > > 3,5t pred oknem doma a ignorovali to prazdny nakladni auta. Takze co tahnes
> > nebo
> > > netahnes je policajtovi jedno. Zalezi co mas spojeno se zavesnym zarizenim
> > > papirove. Nemuzes mit kuprikladu ani prazdne plato na auta za skodovkou (v
> > mem
> > > pripade 750kg brzdeny), protoze vetsinou brzdene plata (voziky urcene pro
> > > prepravu aut) maji celkovou hmotnost vyssi nez 750 kg. (od 1t)
> > >
> > > _gp_
> > > http://vindex.ic.cz
> > >
> > >
> > >
> >
> >
> >
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17596


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Petr Lokvenc (e-mailem) --- 19. 7. 2006
Re: Přívěsný vozík

Myslím si, že bod 4 je OK. Jen ale malá poznámka k bodu 1 : asi to neplatí
vždy. Je například kulatá značka zákazu vjezdu vozidel přesahujících svou
hmotností vyznačenou mez - pak jde opravdu o hmotnost okamžitou. Potom je
ale další značka - se symbolem vozidla doplněná údajem o hmotnosti a tento
zákaz se týká celkové hmotnosti bez ohledu na okamžitou :-). (Ovšem -
zdaleka nejsem neomylný :-) !)
S pozdravem
Petr

----- Original Message -----
From: <Josef.Mensik/=/seznam.cz>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Wednesday, July 19, 2006 2:34 PM
Subject: Re: Přívěsný vozík


Jsem opravdu blb
Tak jsme se do toho zamotali že již opravdu z toho je guláš TAK JSEM TO
NAŠEL 1) Zákazy a příkazy se týkají okamžité . hmotnosti 2) Nosnost
vozidla je hmotnost povoleného nákladu na jaké je vozidlo zkoušeno a
vystaven technický průkaz = užitečnému zatížení 3) Povolené zatížení závěsu
je dané výrobcem vozidla a závěsu a nesmí být překročeno. ( A odvíjí se od
hmotnosti tažného vozidla) 4) přípojné vozidlo nesmí okamžitou hmotností
překročit povolené zatížení závěsu.
Hmotnost vozidla je jeho váha bez nákladu a okamžitá hmotnost je i s
nákladem v daný okamžik

PEPAN

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Vladimír Navrkal <drevotrans/=/seznam.cz>
> Předmět: Re: Přívěsný vozík
> Datum: 19.7.2006 00:29:32
> ----------------------------------------
> Tak teď jsi tomu dal Pepo korunu ten tvůj výklad značky zákaz vjezdu
> vozidel
> "NAD" 3,5 T to je bomba tak takhle by to nedokázal vysvětlit ani ten blb
> co
> vymysle nový silniční zákon. Jak tak čtu tak většina z vás pánové asi v
> dohledné
> době opravdu přijde o řidičíák.
> Je vidět, že opravdu tady chybí to povinné školení řidičů (všech) nejen
> oprofesionálů ale hlavně těch kteří si stále myslí že nejdůležitější
> pravidlo na
> silnici je pravidlo pravé ruky. Vláďa
> > ------------ Původní zpráva ------------
> > Od: <Josef.Mensik/=/seznam.cz>
> > Předmět: Re: Přívěsný vozík
> >
> > ----------------------------------------
> > To je samozřejmé když má to plat víc jak 750 že ho za auto nesmíš
> > zapojit i
> > kdyby váhu překročilo o půl kila za autem máš přece povoleno nejvýše 750
> > TA
> > ZNAČKA NEZNAMENÁ ŽE TAM NESMĚJÍ VOZIDLA PŘEKRAČUJÍCÍ 3,5 T ALE ,ŽE TAM
> NESMĚJÍ
> > VOZIDLA DO NOSNOSTI 3,5 TUNY .ZROVNA TAK JE TO U ZÁVĚSU ZA VOZIDLE MŮŽEŠ
> TÁHNOU
> > NEJVÝŠE 400/750 NE DO NOSNOSTI 400/750.
> >
> > Pepan
> >
> > > ------------ Původní zpráva ------------
> > > Od: Gustimilián Pazderka <gupa/=/seznam.cz>
> > > Předmět: Re: Přívěsný vozík
> > > Datum: 18.7.2006 11:47:44
> > > ----------------------------------------
> > > Josef.Mensik:
> > > > Upřesnení TÍM SE ROZUMÍ CELKOVÁ VÁHA KTEROU V DANÝ OKAMŽIK TÁHNETE
> > > .....
> > >
> > > To je blbost. Zapis se do autoskoly. Rozhodujici jsou zapsane a tim
> > > padem
> > > schvalene hmotnosti v papirech a nazory pred policistou v tomto jdou
> stranou.
> >
> > > To co tvrdis, platilo cca pred 20 (mozna i vice) lety. Neplet si
> > > dovolene
> > > zatizeni (uzitkove(uzitecna) hmotnosti) a celkove hmotnosti vozidel.
> Celkova
> > > hmotnost vozidla je celkova hmotnost. Chci te videt Pepo, kdyby jsi
> > > mel
> > znacku
> > > 3,5t pred oknem doma a ignorovali to prazdny nakladni auta. Takze co
> > > tahnes
> > nebo
> > > netahnes je policajtovi jedno. Zalezi co mas spojeno se zavesnym
> > > zarizenim
> > > papirove. Nemuzes mit kuprikladu ani prazdne plato na auta za
> > > skodovkou (v
> > mem
> > > pripade 750kg brzdeny), protoze vetsinou brzdene plata (voziky urcene
> > > pro
> > > prepravu aut) maji celkovou hmotnost vyssi nez 750 kg. (od 1t)
> > >
> > > _gp_
> > > http://vindex.ic.cz
> > >
> > >
> > >
> >
> >
> >
>
>
>


Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 17600


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu