76387

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


tata --- 1. 9. 2002
Re: Letáček na propagaci medu

S tímto názorem lze jen souhlasit. K poslednímu odstavci bych dodal. Je
nutné přesvědčit zákazníky o výhodnosti nákupu českých medů oproti
zahraničním. letáčků by muselo být nejméně 10 000 000. Takovou reklamu lze
zajistit jen ve veřejných médiích a snad i na internetu kde uživatelů stále
přibývá. Myslím si, že to je jediný možný způsob cesty k vyššimu prodeji.
A teď se ukažte vážení diskutující

Pepan

----- Original Message -----
From: "Josef Šamalík" <samalik/=/blansko.cz>
To: "'Vcelarska konference'" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Saturday, August 31, 2002 1:43 AM
Subject: RE: Letáček na propagaci medu





> Přiznávám, že už někdy nechápu význam těch nekonečných
> diskusí o "letáčku" Myslím že v dnešní době je dostupná pro
> širokou veřejnost taková technika, že by mohl mít každý
> včelař propagaci vlastní. Chápu, že je jich dost takových,
> kteří buď nemají čas nebo slohové schopnosti, ale netuším
> proč by měl být "obecně uznaný leták". Nejen že leták už
> jedna známá firma kdysi dávno vydala ale ... přiznám se, že
> bych snad ani nechtěl, aby nějaký "šmudla" v sousedství měl
> stejnou propagaci jako já. (myšleno včelař, jehož kultura
> práce a prodeje je slušně řečeno nízká ) Etiketu mám svou a
> letáček budu mít taky svůj. Myslím, že tohle jsou přesně
> věci, které za nás nikdo dělat nebude. Už vidím tu frontu u
> včelaře který ke každému medu v lahvi od okurek s použitým
> víčkem přidá vkusný letáček.

Moje slova!! Letáček si vydávám každým rokem, každým rokem s jiným
obsahem, nyní pracuji na webové prezentaci. Ten, kdo má pět včelstev
nepotřebuje leták žádný, protože tu trošku medu rozdá rodině,nebo prodá
sousedům. Ti, kdož mají , řekněme, 20 a více včelstev jsou obvykle
mladších ročníků a obvykle disponují výpočetní technikou a pokud cítí
potřebu, vyrobí si leták sami.

A kromě toho si myslím, že samotný letáček nevyřeší, či nezvýší prodej
medu sám o sobě. Já ho chápu jako předání informací zákazníkovi jako
např. jak med skladovat, z čeho se skládá a samozřejmě kontakt na moji
osobu.

Letáček mi slouží k udržení zákazníka, ne k získání nového. K tomu
vedou, myslím, jiné cesty.

Prima dny!!

JOse

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.:)
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.384 / Virová báze: 216 - datum vydání: 21.8.2002





Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 1624


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu