76387

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Josef ©amalík --- 1. 9. 2002
Re: RE: Letáček na propagaci medu

Ahoj!!

>Teď když občas prodávám med,
>tak zjišťuji, že lidé o medu nevědí VŮBEC NIC!!! V podstatě musím
>dělat osvětu a vychovávat si nakupující :-O).
No jasně!! Právě proto ten letáček dělám a dávám ho zákazníkům. Získají
informace co je to med, jaké jsou druhy, jak jej uskladnit, proč a jak
pastovaný med a podobně. A přidám ještě nějakou zajímavost.A nezapomenu
uvést, že "můj" med je dobrý, protože jej posílám do soutěže Český med a tím
pádem musí splnit nějaké podmínky. Musím již získaného zákazníka přesvědčit,
že pokud med, pak jedině ode mne a tím ho udžet!! :))
Proto jsem psal, že si tímto snažím zákazníka udržet. Ale že bych roznášel
letáky po schránkách, to ne!! Já sám jsem na takovou reklamu alergický.

>Na propagaci tímto směrem bychom se měli zaměřit a ne se zabývat
etikatami!!!
Já jsem o nálepkách nic nepsal, ale zastávám názor, že i etiketa je
důležitá. Je jedno zda si je navrhnu sám, nebo koupím. Důležité je to, že je
tam moje razítko a kontakt. Věřte, funguje to! Když mi nálepky došly a já
prodával med bez nich, tak jsem se zákazníkům omlouval. S nálepkou to vypadá
profesionálně!!


> Letáček mi slouží k udržení zákazníka, ne k získání nového. K tomu
> vedou, myslím, jiné cesty.
Letos dám med do tomboly na plesech. Hasiči budou rádi, že mají výhru a já
si vyrobím "speciální" nálepku pro tuto příležitost. Je velká šance, že
výhru získá "přespolní" a vsadím se, že v příštím roce mám nového
zákazníka. A i kdyby ne, tak za tu legraci to stojí. Tohle není propagace???
:))

>Ona ani nějaká reklama na med v celostátním tisku by neškodila. Čím
>více budou lidé bombardování informacemi o medu, tím více ho prodáme.
Klidně ať tam je. Jen jsem velmi zvědav, kdo ji zaplatí! :))))

A další věc: je spousta včelařů, kteří když mají dát 50 Kč na léčiva, budou
se ošívat, že mají včely zdravé, oni to nepotřebují a tak...
Ruku na srdce: kolik takových "strejců" (bez urážky!!!!!!) dá ročně 1000 Kč
na nálepky, kolik jich pošle med do soutěže Český med, když rozbor stojí
hrozivých 250 Kč??
Když ke mě přijde zákazník, dostane sklenici s nálepkou, nějaké povídání
(letáček) a zde se dočte i o tom, že kupuje kvalitu, protože mám certifikáty
na kvalitu zvanou Český med!!!

To je propagace včelaření a medu jak ji chápu já. A že dám nějaký peníze do
nálepek a rozborů?? Určitě víte co říkal starej Henry (Ford): poslední dolar
bych dal do reklamy!!

Tak se mějte a doufám, že jsem nikoho nepodráždil...

JOse




---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.381 / Virová báze: 214 - datum vydání: 2.8.2002

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 1622


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu