78124

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Karel (213.235.134.148) --- 12. 2. 2006
Re: Mexický med

J.Horký
Český zákazník má výběr,jsem však zásadně proti míchání medů. V hypermarketech čteme"med z EU mimo území EU a z tropických krajin",to je hrůza taková míchnice.Proč by neměl zákazník mít možnost výběru z mnoha druhů a zemí ochutnat a najít si to co mu chutná.
.....
Minulý týden jsme nakoupil 20 litrů vinné směsky v krabicích a nedělal jsem si iluze o kvalitě.
Prostě jsem potřeboval nakoupit víno na svaření, když jsme zde dělali Eskymácké oslavy. A právě dnes ode mě odjela návštěva, se kterou jsme načali litrovku vína na fondy a zbytek pak dopili, aby jsem ještě více ocenili to víno, co jsem pak pili.
Stejně tak se domnívám, že pokud bych neměl včely, a nebyla jiná možnost, tak do perníku atd. bych kupoval laciný med, třeba směsku atd.
Ale jsou směsky a směsky. Jsou medy a medy.
Jak má ale zákazník porovnat co nakupuje, jestliže má smůlu a bydlí na území, kde včelaři jen nadávají "spekulantům" a nezorganizují jedinou ochutnávku a případně výstavu medu, pečení perníků, přednášku atd.

Poučený zákazník se ve zboží orientuje a nemusí jej chránit žádné zákony. Pokud zjistí v kvalitě výrazné rozdíly, nakoupí příště nějakou jinou "značku".

Pokud lidé trvale nakupují medy dle "někoho" špatné kvality, lze stanovit několik hypotéz:
- medy nechutnají špatně
- nemají si to s čím srovnat a tak jim tato kvalita vyhovuje.
(t.zn. že producenti "kvalitního" zboží nejdou do soutěže a nenabízejí své zboží.)
V případě, že druhá možnost je pravdivá, tak dobře jim tak.

V podzimním předsjezdovém čísle Moderního včelaře jsem se s ČSV rozloučil takovou malou scifi. Nechápu, jak jednotná "organizace" se stotisíci členy, dvaceti a více milionovou přímou státní dotavcí + třiceti miliony vybraných nepřímo z další státní dotace, není schopna vyřešit tak elementární problém.
Zvlášte, když tento problém byl jinde, nejenom v medu, mnohokrát úspěšně vyřešen.
Osobně si myslím, že organizace včelařů by měla především řešit složitější témata, která se týkyjí chovu. Především nákazovou situaci, plemenitbu atd. Ve srovnání s tím je marketing medu na dosud neobsazeném trhu s medem naprostá banalita, se kterou by si měl poradit každý absolvent obchodní akakdemie.


Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 14599


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu