78138

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


(e-mailem) --- 20. 9. 2005
Re: Reklama na domĂĄcĂ­ potraviny

Zaregistruje se jich deset, pak dvacet, sto, dve ste ...
A od koho si zakaznik koupi med? Od toho na prvnim nebo druhem radku.
Proc by se obtezoval prochazet 200 stejnych zaznamu "prodam vceli med" ?
Internet je bohuzel jeden stejny dvorek, kde se prodava.

D. Helmut


Radek Kruina schrieb am 20.9.2005 15:13

>Přátelé, ve včelařských novinách vyšel tento článek pod názvem podporujeme
>malochovatele: http://forum.vcelarskenoviny.cz/viewtopic.php?t=91
>
>Nabízíte med, či jiné domácí potraviny, nebo zvířata? zaregistrujte se
>zdarma na našich stránkách a zviditelnětě se.
>http://www.mie.cz
>
>Možná to není špatný nápad.
>Může být takováto reklama v rozporu se zásadami "prodeje ze dvora"?
>Osobně si myslím, že ne.
>Možná by stálo za to mít i ve svazu registr takovýchto nabídek zveřejněný
>na internetu.
>co si o tom myslíte?
>
>Radek Krušina
>
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 12343


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Miroslav Jakuš - HAiDA (e-mailem) --- 20. 9. 2005
RE: Reklama na domácí potraviny

No, možná si vybere toho včelaře, který je nejblíže, protože chce med z
oblasti, kde žije.

M. Jakuš


-----Original Message-----
Sent: Tuesday, September 20, 2005 6:21 PM
To: Vcelarska konference
Subject: Re: Reklama na domácí potraviny

Zaregistruje se jich deset, pak dvacet, sto, dve ste ...
A od koho si zakaznik koupi med? Od toho na prvnim nebo druhem radku.
Proc by se obtezoval prochazet 200 stejnych zaznamu "prodam vceli med" ?
Internet je bohuzel jeden stejny dvorek, kde se prodava.

D. Helmut

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 12344


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

      
Radim Polášek (e-mailem) --- 20. 9. 2005
Re: Reklama na domácí potraviny

To taky a taky si vybere toho, co bude mít nejrozumněji udělané webové
stránky - nejlepší presentaci a taky srozumitelnou mapku a uvedenou dobu,
kdy bude zaručeně doma....
Nebo třeba z Ostravy nebo Prahy pojede na víkend do Jeseníků nebo Beskyd a
najde si už předem, od koho si přiveze med.

R. Polášek

----- Original Message -----
From: "Miroslav Jakuš - HAiDA" <>
To: "'Vcelarska konference'" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Tuesday, September 20, 2005 7:19 PM
Subject: RE: Reklama na domácí potraviny


No, možná si vybere toho včelaře, který je nejblíže, protože chce med z
oblasti, kde žije.

M. Jakuš


-----Original Message-----
Sent: Tuesday, September 20, 2005 6:21 PM
To: Vcelarska konference
Subject: Re: Reklama na domácí potraviny

Zaregistruje se jich deset, pak dvacet, sto, dve ste ...
A od koho si zakaznik koupi med? Od toho na prvnim nebo druhem radku.
Proc by se obtezoval prochazet 200 stejnych zaznamu "prodam vceli med" ?
Internet je bohuzel jeden stejny dvorek, kde se prodava.

D. Helmut


Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 12345


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

      
pan Josef Menšík (e-mailem) --- 20. 9. 2005
Re: Reklama na MED

Reklama musí mozek masírovat ať už chcete nebo ne.
A hlavně musí být jednoduchá tak aby její čtení netrvalo víc jak 2-3
vteřiny. Jenom jeden člověk ze sta si bude ochoten něco takového vyhledávat
na internetu když to má v každém obcodě ale my musíme naopak zaujat těch
zbývajících 99 a to tak aby to ani nevnímaly
TOMU SE ŘÍKÁ UMĚNÍ REKLAMY

Pepan

----- Original Message -----
From: "Radim Pol??ek" <polasek/=/e-dnes.cz>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Tuesday, September 20, 2005 8:37 PM
Subject: Re: Reklama na dom?c? potraviny


> To taky a taky si vybere toho, co bude mít nejrozumněji udělané webové
> stránky - nejlepší presentaci a taky srozumitelnou mapku a uvedenou dobu,
> kdy bude zaručeně doma....
> Nebo třeba z Ostravy nebo Prahy pojede na víkend do Jeseníků nebo Beskyd a
> najde si už předem, od koho si přiveze med.
>
> R. Polášek
>
> ----- Original Message -----
> From: "Miroslav Jakuš - HAiDA" <>
> To: "'Vcelarska konference'" <vcely/=/v.or.cz>
> Sent: Tuesday, September 20, 2005 7:19 PM
> Subject: RE: Reklama na domácí potraviny
>
>
> No, možná si vybere toho včelaře, který je nejblíže, protože chce med z
> oblasti, kde žije.
>
> M. Jakuš
>
>
> -----Original Message-----
> Sent: Tuesday, September 20, 2005 6:21 PM
> To: Vcelarska konference
> Subject: Re: Reklama na domácí potraviny
>
> Zaregistruje se jich deset, pak dvacet, sto, dve ste ...
> A od koho si zakaznik koupi med? Od toho na prvnim nebo druhem radku.
> Proc by se obtezoval prochazet 200 stejnych zaznamu "prodam vceli med" ?
> Internet je bohuzel jeden stejny dvorek, kde se prodava.
>
> D. Helmut
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 12349


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 20. 9. 2005
Re: Reklama na domácí potraviny

D. Helmut
> Zaregistruje se jich deset, pak dvacet, sto, dve ste ...


M. Jakuš:
> No, možná si vybere toho včelaře, který je nejblíže, protože chce med z
> oblasti, kde žije.

......

Nebo mesta mestke ctvrti nebo ulice... Neni to spatny napad. ...

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 12347


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

      
(e-mailem) --- 20. 9. 2005
Re: Reklama na domĂĄcĂ­ potraviny

Ano neni to spatny napad, pokud nekdo vytvori internetovy portal, kde
zakaznik najde snadno kontakt na vcelare podle geograficke polohy,
portal bude garantovat urcitou kvalitu prodeje medu, bude to vynikajici
napad. Spousta lidi z velkych i malych mest by si chtelo koupit med u
vcelare, ale nevi, kde ho hledat.
Posilat tezke sklo a husty med pres dopravce a postou neni moc vyhodne,
takze reklama pod jednou hlavickou na med od vcelare na internetu je
velmi dobry napad.
Ted jen aby se toho nekdo chytil a skutecne neco takoveho stvoril.
Vcelari by takoveho jedince mohli podporit i financne, protoze z toho
muzou mit jen zisk.

Samostatny prodej medu pres internet ma tu potiz, ze takovych e-shopu je
hodne a kvalita webu se casem srovna stejne jako ceny. Ke kteremu shopu
potom zakaznik sahne je velmi obtizne odhadnout, spis to bude nahodne
nebo to bude prvni, ktery najde.

D. Helmut

Gustimilián Pazderka schrieb am 20.9.2005 21:17

> D. Helmut
>
>> Zaregistruje se jich deset, pak dvacet, sto, dve ste ...
>
>
>
> M. Jakuš:
>
>> No, možná si vybere toho včelaře, který je nejblíže, protože chce med z
>> oblasti, kde žije.
>
>
> ......
>
> Nebo mesta mestke ctvrti nebo ulice... Neni to spatny napad. ...
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 12350


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu