78184

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)


Zběžné zobrazení

Podrobné zobrazení

Příspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)



(e-mailem) --- 27. 11. 2012
Re: Re: Re: Re: Re: Re: OdpovÄ???Ä??? Leoe DvorskĂ??ho

 možná máš pravdu v tom že reklama posloužila víc obchodníkům a
zpracovatelům medu. Těm ale prodávají surovinu včelaři. tuto následně
znehodnotí aby víc vydělali a známé průšvihy s medem jsou na světě. Pak
teprv si spotřebitelé začínají hledat svého včelaře. Mě osobně stoupl prodej
víc jak o 100% a velkou část již prodávám v balení 4 a 6 Kg v plastových
kbelících a zájem stoupá. Ale nejspíš na to má vliv zvýšení turistického
ruchu u nás, kde se nacházím mezi 2 atraktivními místy.

Pepan



---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Boleloucký <boleloucky.petr/=/gmail.com>
Datum: 27. 11. 2012
Předmět: Re: Re: Re: Re: Re: OdpovĂ??Ă?? Leoe DvorskÄ?ho
"Zdravím,
myslím si že tady nejde o to rozpočítání do ceny, pokud by byla reklama
účinná, tak by nikdo ani nehlesl ale většinu členů svazu tvoří malovčelaři
(hobby) a já mám pocit že těmto neposloužila tato reklama vůbec. Ale možná
je to jen zdání.

Já se snažím vždy zohlednit všechny faktory, ale pokud mám být objektivní
tak jde PSNV lepší cestou.

Podotýkám že jsem členem obou organizací a jelikož mám ještě nějaké (možná
naivní) ideály mám tak vystupovat nechci. Také mne však zajímají toky peněz
na kterých se ač symbolicky podílím.

Petr Boleloucký

Dne 27. listopadu 2012 9:56 <Josef.Mensik/=/seznam.cz> napsal(a):

>
> Nevadí mi to.
>
>
> U reklam to nejde účetně vyhodnotit. Náklady na reklamu pak zaplatí
> zákazní
> v ceně zboží. Udělej to jako ostatní výrobci jiního zboží. Přičti to k
> ceně.
> Reklama je výdaj a připočítává se k ceně. Základní pravidla tvorby cen,
Vám
> nic neříkají?
>
>
> Cena výrobku = součet všech nákladů + cena práce + přiměřený zisk. (1 -
> 10%). Není vhodné se příliš dostat pod cenu konkurence na to pamatuje.
>
>
>
>
> pepan
>
>
>
>
> ---------- Původní zpráva ----------
> Od: Zdeněk Brentner <grifinity/=/seznam.cz>
> Datum: 27. 11. 2012
> Předmět: Re: Re: Re: Re: OdpovĂ??Ă?? Leoe DvorskÄ?ho
> "Se vším, co máš otazníky, by se nechalo souhlasit.
> Ale ten konec. Tobě nevadí, že mimořádně, 24mil.Kč skončí během 3 let u
> Cafourka? A kdo je Cafourek? Nevadí ti, že ani nevíš, jak se tahle
> megalomanská akce vyplatila? O kolik víc, díky ní, prodáváš medu? Nevadí
> ti, že platíš ty 4Kč, ze své kapsy, "mimořádně" za průsery někoho jiného?
> Vyčůránci co opouštějí svaz, ti vadí, ale vyčůránci ve svazu, co těží z
> neinformovanosti členů, ne?
> Že nejvíc, pokud se dá mluvit o úspěšnosti akce, na tom vydělají
> obchodníci, a ti se na ničem nepodílejí.
> Ano, je jedno o jakou "vládní elitu" jde. Chová se pořád stejně. Potřebuje
> své ovčí stádo.
> "Zapoj mozek a přemýšlej o logice věci Pepane. Vzbuď se.""
>



--
Ing. Petr Boleloucký
777840488, 737267011
boleloucky.petr/=/gmail.com"

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 59660


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Následující:Růžička A. - prodej medoviny
Předchozí:Josef.Mensik - Re: Re: Re: Re: Re: Re: OdpovĂ????Ă???? Leoe DvorskÄ???ho






Klikněte sem pro nápovědu