- Radim Polášek (e-mailem) --- 21. 8. 2005
Re: uli a v?eliny (11880) (11887) (11888) (11889) (11890)
Zdravím, já myslím, že ten úl v reklamě musí být atraktivní a takový jaký ve skutečnosti neexisuje. Běžné úly nevčelař vidí jako jakési dřevěné bedničky a proto pro účely reklamy moc efektní nejsou. Snad jedině nějaký starý pomalovaný klát. A takový, jaký ve skutečnosti nikde není asi proto, že tato reklama je cílena na děti. A být to běžný úl, dítě uvidí nějaký takový venku na poli, vzpomene si na reklamu, poběží k němu a začne do něho šťourat klacíkem....... To by bylo žalob o odškodnění za popíchané potomky, kdyby v té reklamě byl ten běžný úl! Ty vosy nevím, zas tak dalece si tu reklamu nepamatuji. Budu muset zbystřit, až ji uvidím.
Kdysi jsem měl období, asi dva roky, kdy jsem si čistil zuby jen kartáčkem s pár kapkama lihového roztoku propolisu. Asi to bylo lepší než nečistit zuby vůbec, možná to nějakou dobu chránilo proti pachu z úst. Ale zuby byly nažloutlé a zubař doloval v zubech vrtačkou více než jindy. Nevím, jestli ten propolis v pastě na zuby má jiný vliv než reklamní. Naopak opačný konec, nohy zbavuje lihový roztok propolisu zápachu i plísně docela dobře.
R. Polášek
----- Original Message ----- From: "Gustimilián Pazderka" <> To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz> Sent: Sunday, August 21, 2005 4:17 PM Subject: Re: uli a v?eliny
> ------------ Puvodni zprava ------------ > Od: Nezbeda Martin > ... A já učím a mám srovnání. > Jak povrchní jsou někdy dnešní informace dětí a přitom jsou dostupnější.To > mi prostě nevymluvíte. Autor té reklamy je prostě jen názorný příklad. A > povrchnost znamená úpadek. ................ Nene. Já si myslím, že tato reklama, která běží podle mě i na více televizních kanálech po celé Evropě, to má náhodou dobře ošetřené. Ono kdyby šťoural bobr do toho, do čeho ve skutečnosti vlastně nešťourá, tak by myslím porušoval alespoň u nás pár paragrafů v zákoně. (zákon na ochranu zvířat , poškozování cizí věci a to viditelným návodem) ... Jde o pěknou a zvládnutou reklamu. A víte proč? Protože se prodá víse kusů této pasty než kil medu českých včelařů. (alespoň podle mého odhadu)
A učte děti, že: 95% úspěšných reklam je vymývání mozků. A při ní nejde vůbec o realitu.(protože i z skoro z 95% jsou v reklamách triky) Jde o úspěšný prodej čehokoliv a byznys.
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 11891
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |