78508
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)
- Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 21. 8. 2005
Re: uli a v?eliny (11880) (11887) (11888) (11889)
> ------------ Puvodni zprava ------------ > Od: Nezbeda Martin > ... A já učím a mám srovnání. > Jak povrchní jsou někdy dnešní informace dětí a přitom jsou dostupnější.To > mi prostě nevymluvíte. Autor té reklamy je prostě jen názorný příklad. A > povrchnost znamená úpadek. ................ Nene. Já si myslím, že tato reklama, která běží podle mě i na více televizních kanálech po celé Evropě, to má náhodou dobře ošetřené. Ono kdyby šťoural bobr do toho, do čeho ve skutečnosti vlastně nešťourá, tak by myslím porušoval alespoň u nás pár paragrafů v zákoně. (zákon na ochranu zvířat , poškozování cizí věci a to viditelným návodem) ... Jde o pěknou a zvládnutou reklamu. A víte proč? Protože se prodá víse kusů této pasty než kil medu českých včelařů. (alespoň podle mého odhadu)
A učte děti, že: 95% úspěšných reklam je vymývání mozků. A při ní nejde vůbec o realitu.(protože i z skoro z 95% jsou v reklamách triky) Jde o úspěšný prodej čehokoliv a byznys.
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 11890
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu