78290

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


(e-mailem) --- 27. 11. 2012
Re: Re: Re: Re: Re: Re: OdpovĂ????Ă???? Leoe DvorskÄ???ho

On se ten ČESKÝ MED ani V OBCHDNÍ SÍTI MOC PRODÁVAT NEMŮŽE, tu značku smí
použít jen členové ČSV, Zvláště když se tady někteří pak rozčilují nad tím,
že máme sekci profi včelařů, Ty supermarkety kupují jen české výrobky rádoby
medů.
Ten správný se vyveze aby se zde prodali dovezené šunty.
za to však asi těžko může svaz nebo včelaři.
Když pro prodej medu se nic neudělá  brblá jedna polovina a když se někdo
snaží pro to něco udělat, tak jim to ta druhá taky omlátí o hlavu. Vždyť z
pohledu zadavatele vyjde nastejno. Takové to bylo a bude vždycky.

Pepan


---------- Původní zpráva ----------
Od: KaJi <e-mail/=/nezadan>
Datum: 27. 11. 2012
Předmět: Re: Re: Re: Re: Re: OdpovÄ???Ä??? Leoe DvorskĂ??ho
"Nevadí mi to.


U reklam to nejde účetně vyhodnotit. Náklady na reklamu pak zaplatí
zákazní
v ceně zboží. Udělej to jako ostatní výrobci jiního zboží.
----

Ano tak to normálně bývá, ale tady ne a y nechápeš že to lidme vadí.

Reklamy se vyhodnocují - to je základ každého zadání kdy to zadává "firma".

Ta to pak má v nákladech a musí znát přínos.

Tasdy u nás ale platí členové co nepordávají med.

Je to propagace na zvýšení spotřeby medu - a většina medu se prodává v
obchodní síti.

A tam mají většinu prodeje dovozci medu z EU a mimo EU.
A těm platíte reklamu a oni to nemají v nákladech - mají jen zisk. Náklady
mají členové co mají většinou do 10-20 včelstev kteří by neměli mít
problémy s prodejem a pokud je mají, tak jim to žádná kampaň nevyřeší.

Takže nechápu, že nechápeš že se lidem nelíbí že za jejich peníze se
zyvšuje prodej medu v obchodech kam naprostá většina nedodává. A ani se v
nich moc neprodává ten "Český med".

Kda začal používat mozek není vyčůránek, jen přestal být blbý.

Karel"

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 59659


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno





Klikněte sem pro nápovědu