76351

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 16. 10. 2005
Re: Antwort: ceny medu

Od: Petr Lokvenc:
> A Vy máte nějaké nápady?
......
Napadu je plno, ale narod je hluchej a slepej z bedny....
Joo tak:
Propasovat do "VyHulenych" a do "VelkehoBratra" scenu, kde se bude bastit med... A musej u toho hodne mlaskat a chvalit ho. :-))

A jestli nebude "Vyhulenej Big Bracha ma rad med" jako heslo na sjezdu, tak tam bude nuda, jako kazdou petiletku. :-)
_gp_

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 12636


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Karel (193.165.217.66) --- 18. 10. 2005
Re: Antwort: ceny medu

"Napadu je plno, ale narod je hluchej a slepej z bedny....
Joo tak:
Propasovat do "VyHulenych" a do "VelkehoBratra" scenu, kde se bude bastit med... A musej u toho hodne mlaskat a chvalit ho. :-))
"

To, a další věci společného marketingu, je důvod proč se ve světě sdružují producenti a obchodníci s něčím.

Příklad z oboru mé manželky : "v Pobřežní hlídce někdo žádá někoho o ruku a dává zásn. prsten s velkým diamantem. u toho velký jů, óoo, atd. "

Tuto scénu tam dostala a zaplatila nadnárodní společnost obchodující a produkující diamanty.

O tom, v jakém autě bude jezdit James Bond a atd. je velký boj, a silně se lobuje.
Reklama není jen léták a bilboard.

Proč by měli být včelaři, zaangažovaní na komerční stránce věci organizováni a spolupracovat s obchodníky (i s dovozovým medem)? Aby ten koláč byl co největší!
Jak velkou si v něm vezme kdo svoji výseč, to už je jeho boj.
Ale tam kde určitý trh (s určitou komoditou )dobře funguje,
tak je to proto, že tam většina velkých hráčů hraje podle pravidel.
Existuje něco jako kultura (mimo jiné také obch., obč a jiný zákoník). Na konkurenční produkty se neplive ani se nekritizují, každý jen chválí svůj produkt. Zákazník pak jen přemýšlí, který si koupí. Na které nové auto si půjčí atd, místo toho aby vůbec přemýšlel, zda tento produkt potřebuje.

To co tady někteří píší (a někdo i tiskne)o nekvalitních medech atd, je žalovatelné, a v jiných oborech nemyslitelné.

Je už další diskuze, zda bude možné změnit ČSV, tak aby skutečně hájila zájmy včelařů a včelařství, ale po včerejšku v Lysý, jsem velmi skeptický.

Nízká kulturní úroveň diskuze, ke které přispělo m.j.vedení ČSV a pan Prokeš, který tam ty urážky letos tiskne, mně přivádí k názoru, že za současný stav můžou i včelaři. Především proto, že mají takovou organizaci a nehodlají si ji změnit.
To je m.j. ten důvod, proč k Silvestru končím.
Situaci se mi nepodařilo ovlivnit a nehodlám finacovat další rozbíjení včelařství prováděné letos ČSV.
Jak jsem napsal v nějakém komentáři ke svým článkům, včelařství je obor (nejen produkce medu, ... ) a každý by se měl v něm pohybovat podle pravidel prosté slušnosti.
O pracovitosti nemluvím. K těm, co si tady stěžují na prodej medu, udělejte ve vaší ZO a OV alespoň polovinu věcí které jsem tam (Prodej medu - www.vcelarskenoviny.cz)napsal, nebo zde na konferenci zazněly.
Naše ZO a OV má, jak jsem pochopil, také problémy, ale ne takové, aby se museli aktivně řešit. osobně si myslím, že stejná aktivita bude i jinde. Naopak Pardubice opět přesvědčují, že to jde.
Moje včely asi málo nosí:-), protože jsem ještě ani nezačal med nabízet. Mám pak problém vydržet se zásobami do jara.
A mám jediný problém - s cedulemi lenochů, co vylepují cedule s cenou 50, a 60. Kdyby alespoň nad to naspali 120 a škrtli to. To, jak jsem již někde napsal a dostal za to vynadáno, ti jsou největší nepřáteli včelařství. A také ti, co říkají, že nějaký med je špatný. Každá takováto věta někoho zvyklá. A m.j. poškozuje jiné včelaře v jiných zemích.
Přátelé, těším se na diskuzi a chlubení typu:
- napsali a vytiskli jsme letáky,
- vyrobily vývěsní skříňky
- navštivili místní mateřské a základní školy
- sponzorovali jsme medem místní závodníky v něčem
- uspořádali ochutnávku našich medů v rámci plesu, či zasedání městského zastupitelstva
- na náměstí jsme postavili skleněný úl a vystavovali med
- .......
A samozřejmě můžete i přemýšlet, proč jste to nedělalli dřív. A proč ČSV dosud je takové, jaké je.
S pozdravem Karel jiruš

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 12660


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

      
pan Josef Menšík (e-mailem) --- 18. 10. 2005
Re: Antwort: ceny medu

>A mám jediný problém - s cedulemi lenochů, co vylepují cedule s cenou 50, a
60. Kdyby alespoň nad to naspali 120 a škrtli to. To, jak jsem již někde<
To mně ješte nenapadlo takovýmto způsobem se do povědomí lidu dostává vyšší
cena to je ono a praktikují to řetězce kom nás jak na běžícím pásu

pepan

----- Original Message -----
From: "Karel" <e-mail/=/nezadan>
To: "V?ela?sk? mailing list" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Tuesday, October 18, 2005 10:57 AM
Subject: Re: Antwort: ceny medu


> "Napadu je plno, ale narod je hluchej a slepej z bedny....
> Joo tak:
> Propasovat do "VyHulenych" a do "VelkehoBratra" scenu, kde se bude bastit
> med... A musej u toho hodne mlaskat a chvalit ho. :-))
> "
>
> To, a další věci společného marketingu, je důvod proč se ve světě sdružují
> producenti a obchodníci s něčím.
>
> Příklad z oboru mé manželky : "v Pobřežní hlídce někdo žádá někoho o ruku
a
> dává zásn. prsten s velkým diamantem. u toho velký jů, óoo, atd. "
>
> Tuto scénu tam dostala a zaplatila nadnárodní společnost obchodující a
> produkující diamanty.
>
> O tom, v jakém autě bude jezdit James Bond a atd. je velký boj, a silně se
> lobuje.
> Reklama není jen léták a bilboard.
>
> Proč by měli být včelaři, zaangažovaní na komerční stránce věci
> organizováni a spolupracovat s obchodníky (i s dovozovým medem)? Aby ten
> koláč byl co největší!
> Jak velkou si v něm vezme kdo svoji výseč, to už je jeho boj.
> Ale tam kde určitý trh (s určitou komoditou )dobře funguje,
> tak je to proto, že tam většina velkých hráčů hraje podle pravidel.
> Existuje něco jako kultura (mimo jiné také obch., obč a jiný zákoník). Na
> konkurenční produkty se neplive ani se nekritizují, každý jen chválí svůj
> produkt. Zákazník pak jen přemýšlí, který si koupí. Na které nové auto si
> půjčí atd, místo toho aby vůbec přemýšlel, zda tento produkt potřebuje.
>
> To co tady někteří píší (a někdo i tiskne)o nekvalitních medech atd, je
> žalovatelné, a v jiných oborech nemyslitelné.
>
> Je už další diskuze, zda bude možné změnit ČSV, tak aby skutečně hájila
> zájmy včelařů a včelařství, ale po včerejšku v Lysý, jsem velmi skeptický.
>
> Nízká kulturní úroveň diskuze, ke které přispělo m.j.vedení ČSV a pan
> Prokeš, který tam ty urážky letos tiskne, mně přivádí k názoru, že za
> současný stav můžou i včelaři. Především proto, že mají takovou organizaci
> a nehodlají si ji změnit.
> To je m.j. ten důvod, proč k Silvestru končím.
> Situaci se mi nepodařilo ovlivnit a nehodlám finacovat další rozbíjení
> včelařství prováděné letos ČSV.
> Jak jsem napsal v nějakém komentáři ke svým článkům, včelařství je obor
> (nejen produkce medu, ... ) a každý by se měl v něm pohybovat podle
> pravidel prosté slušnosti.
> O pracovitosti nemluvím. K těm, co si tady stěžují na prodej medu,
udělejte
> ve vaší ZO a OV alespoň polovinu věcí které jsem tam (Prodej medu -
> www.vcelarskenoviny.cz)napsal, nebo zde na konferenci zazněly.
> Naše ZO a OV má, jak jsem pochopil, také problémy, ale ne takové, aby se
> museli aktivně řešit. osobně si myslím, že stejná aktivita bude i jinde.
> Naopak Pardubice opět přesvědčují, že to jde.
> Moje včely asi málo nosí:-), protože jsem ještě ani nezačal med nabízet.
> Mám pak problém vydržet se zásobami do jara.
> A mám jediný problém - s cedulemi lenochů, co vylepují cedule s cenou 50,
a
> 60. Kdyby alespoň nad to naspali 120 a škrtli to. To, jak jsem již někde
> napsal a dostal za to vynadáno, ti jsou největší nepřáteli včelařství. A
> také ti, co říkají, že nějaký med je špatný. Každá takováto věta někoho
> zvyklá. A m.j. poškozuje jiné včelaře v jiných zemích.
> Přátelé, těším se na diskuzi a chlubení typu:
> - napsali a vytiskli jsme letáky,
> - vyrobily vývěsní skříňky
> - navštivili místní mateřské a základní školy
> - sponzorovali jsme medem místní závodníky v něčem
> - uspořádali ochutnávku našich medů v rámci plesu, či zasedání městského
> zastupitelstva
> - na náměstí jsme postavili skleněný úl a vystavovali med
> - .......
> A samozřejmě můžete i přemýšlet, proč jste to nedělalli dřív. A proč ČSV
> dosud je takové, jaké je.
> S pozdravem Karel jiruš

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 12665


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

         
vhájek (81.19.46.66) --- 18. 10. 2005
Re: Antwort: ceny medu

Otázka je zda to není odezva na výkupní ceny. Ve srovnání s cenou 29,-Kč je přece 50,- či 60,- 100% zisk. A není to o lenoších, ale o informacích. Proto je důležité se bavit o cenách v obchodních řetězcích, aby prodejci ze dvora měli představu "vo co jde".To by ale mělo probíhat právě ve Včelařství, protože většina starších včelařů na internet nepřistupuje. Ja sice otázkou, zda čtou i Včelařství a snad trochu ano.

V.Hájek

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 12667


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu