78674
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)
- Karel (88.103.157.154) --- 26. 7. 2007
Re: Jak se vám líbí? (23949) (23950) (23956) (23959) (23961)
Až budoucnost ukáže, jak moc budou
prodejci bezejmenného medu u cest tuto sklenici preferovat před jinými a jak
moc tím bude to logo zneužíváno a znehodnocováno.
.....
Do té doby, dokud to bude neznámý text a grafický symbol, tak to nehrozí. Jakmile se do té značky zainvestuje, třeba jen osobní úsilí jednotlivých včelařů (kam jde ona propagace medu nevím, ale na propagaci českého medu nemůžou být použity) a stane se sklenie známou a lidi budou vnímat rozdíl mezi medem a medem od včelaře, tak to logicky přijde. Falšují se až známé značky. Neznámé značky nepřinášejí nic.
Mě to v podstatě vadí jen v té negativní reklamě - až nějakou sklenici s nekvalitním medem chytne někdo do nějakého testu, tak v titulkách velkým písmem nikdo nerozezná že Český med obsahuje ,,,, nebo že český med obsahuje.
To je jako když někde čtu, že v salátu tom a tom našla hygiena cosi. Pro jistotu si pak žádný salát nekoupím. Když chytli jednoho výrobce, kontrolovali všechen salát a všechny výrobce? asi ne.
Podle mě je to zbytečně podstoupené riziko. Sklenice nějak symbolizující med - šestiúhelníky, tvar či co - to by stačilo. Je to jen součást marketingu. Záleží na tom zbytku. Hlavně na něm.
Karel
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 23962
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu