78143

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)


Zběžné zobrazení

Podrobné zobrazení

Příspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)



P.K. (195.39.10.34) --- 13. 11. 2006

                            Tř. Tomáše Bati 21, 761 90 Zlín

VÝZVA K PŘEDKLÁDÁNÍ ŽÁDOSTÍ

na účelovou neinvestiční dotaci pro začínající včelaře („začínající včelař“)
(dále jen „Výzva“)


1. Účelová neinvestiční dotace pro začínající včelaře

2. Zaměření účelové neinvestiční dotace a finanční zdroje
2.1. Typy aktivit, územní vymezení a doba trvání projektu
(a) Nákup 3 včelstev včetně vybavení pro začínající včelaře
(b) Územní vymezení: Zlínský kraj
(c) Maximální doba trvání projektu: 3 měsíce (od podpisu Smlouvy o poskytnutí podpory do 30.9. 2006).
2.2. Celková částka pro tuto Výzvu 200 000 Kč
2.3. Maximální a minimální výše podpory
(a) Maximální částka podpory: 15.000,- Kč
(schválená i proplácená podpora bude vždy zaokrouhlována na celé desetikoruny dolů)
(b) Minimální počet zakoupených včelstev a vybavení: pro 3 včelstva (dle bodu 5.1.)

3. Maximální počet poskytovaných podpor – pouze jedna podpora pro jednoho žadatele

KRITÉRIA VHODNOSTI
4. Vhodnost: Kdo může žádat o podporu
Žadatel musí splňovat tyto podmínky:
• být fyzickou osobou zajímající se o včelařskou činnost
• být přímo odpovědný za přípravu vlastní činnosti a nepůsobit jako prostředník,
• být schopný prokázat svou způsobilost k činnosti na kterou se podpora žádá.



5. Podmínky pro přiznání podpory:
a)       písemná žádost s doporučením místně příslušné ZO ČSV:
-       jméno a příjmení žadatele, datum narození, adresa bydliště, číslo účtu a bankovní
spojení (v případě, že žadatel nemá doposud vlastní bankovní účet, může ho zastoupit příslušná ZO ČSV s tím, že uvede i IČ organizace),
-       zkrácený popis žadatelovy dosavadní včelařské praxe, její délka,
-       uvedení – zda je členem včelařského kroužku nebo je veden u staršího včelaře,
-       podpis předsedy ZO ČSV (který by měl mít přehled o uvedených údajích),
b)       dovršení 18 let věku žadatele o podporu, zájmová vyzrálost a odpovědnost za svá rozhodnutí,
c)       ve stanoveném termínu (bude uvedeno ve smlouvě) předložení faktury, nebo účtenky za zakoupené vybavení (dle níže uvedeného seznamu).
5.1. Doporučené základní vybavení:
-       3 úly nástavkové s oddělitelným dnem (umožňující jednoduchost a rychlost obsluhy a hlavně příp. léčení včelstev). 1 ks á 2.300,- - 3.000,- Kč ……………. 9.000,-
-       3 včelstva ………………………………………………………………….. 3.000,-
-       ochranný oblek se závojem + ochranné rukavice …………………….. 1.000,-
-       4 kg voskových mezistěn …………………………………………….. … 600,-
-       kuřák včelařský ……………………………………………………………. 400,-
-       další pomůcky:
(rojáček, rozpěrák, včelařský drátek, el. zatavovač mezistěn) ……...... 1.000,-

C e l k e m: maximální výše podpory do …………………………………………. 15.000,- Kč

5.2. Podrobné informace
Jakékoli dotazy ohledně této Výzvy je možno zaslat e-mailem na elektronickou adresu: zdenek.chvatal/=/kr-zlinsky.cz, případně na tel. číslo 577 043 354.

6. Způsob podávání Žádosti o poskytnutí podpory
Žádost o poskytnutí účelové neinvestiční dotace se podává na formuláři Žádosti o poskytnutí podpory, který je přiložen k Výzvě na webových stránkách Zlínského kraje - www.kr-zlinsky.cz (v Sekci dotace a granty). Žádost musí být podepsána fyzickou osobou a statutárním orgánem (předsedou ZO ČSV). Formát a pokyny podle tohoto formuláře musí být přesně dodrženy. Žadatel musí předložit dva podepsané originály „Žádosti o poskytnutí podpory“.
Žádosti musí být dodány na adresu:
Krajský úřad Zlínského kraje, odbor životního prostředí a zemědělství, Tř. T. Bati 21, 761 90 Zlín, v zalepené obálce (doručiteli těch Žádostí, které budou předány osobně, bude vydáno podepsané a datované potvrzení o přijetí).
Na obálce musí být vyznačeno v levém horním rohu „ Začínající včelař“, úplné jméno žadatele, adresa zastupující organizace a zřetelně viditelný text: Neotvírat před zasedáním komise k otevírání obálek.
Předložená žádost musí být úplná, tzn. musí obsahovat řádně vyplněný formulář „Žádosti o poskytnutí podpory“.

7. Termín odevzdání
Konečný termín pro přijímání Žádostí je dne 12.5. 2006 do 12:00 hodin.
V této lhůtě musí být žádost doručena na adresu uvedenou v bodě 6. odst. 2 Výzvy.
Žádosti doručené po tomto termínu budou automaticky zamítnuty.
Pokud bude při otevírání obálek zjištěno, že je Žádost o poskytnutí podpory neúplná, bude pro nekompletnost zamítnuta.

8. Předpokládané datum oznámení výsledků výběru nejvhodnějších Žádostí o poskytnutí podpory: do 7.6. 2006

                                                               








RNDr. Alan Urc Vyvěšeno: 12.4. 2006
vedoucí odboru Sejmuto: 12.5. 2006




Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 19283


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Následující:Marek Farkaš - skvaseny med
Předchozí:Gustimilián Pazderka - RE: Re[2]: Konference - report - Pro spravce






Klikněte sem pro nápovědu