78432
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)
- Radim Polášek (e-mailem) --- 2. 3. 2006
Re: Novela (15087) (15111) (15112) (15114) (15116) (15117) (15124) (15126)
Příklad pokaženého imidže značky je třeba značka "vepřové ve vlastní šťávě" Jaká to kdysi před tak 20 lety byla pochoutka na výlet do přírody a tak. Jenže už 10 let do toho výrobci cpou vepřové kůže, sóju a kdovíco ještě, takže tak 10 let je to hnus. Takže tak 5 let to nikdo nekupuje, i když to zlevní na 15 Kč za 400 gramovou konzervu. Pokud bude značka "český med" dostupná taky každému, konec bude podobný.
R, Polášek
----- Original Message ----- From: "Pepan" <> To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz> Sent: Thursday, March 02, 2006 12:48 PM Subject: Re: Novela
k KDYŽ SE ZAMYSLÍŠ TAK TEN ŠPINDÍRA NEBUDE MÍT URČITĚ TOLIK VČELSTEV A TOLIK MEDU ABY SNÍM JEZDIL NA TRH Š pindírové bývají obvykle nedbalí a protu dubou mít velmi nízké výnosy a obvykle svoje výnosy spotřebují v rodině PRO TAKOVÉHO JE POSTÁVÁNÍ NA TRHU VELMI NÁKLADNÁ ZÁLEŽITOST RADĚJI SEDÍ U PIVA V ZAČOUZENÉ PUTICE A OBVYKLE TAKÉ TAM PRODÁVÁ SVOJI PRODUKCI A TĚCH PÁR NÁLEPEK PŘEDSTAVUJ PANE BOŽE PŘECE JEDNO PIVO TO ON PŘECE NEDÁ JE PRO MNE DOST NEPŘEDSTAVITELNÉ ABY TAKOVÝ VČELAŘ MĚL VÍCE JA 15 VČELSTEV S VÝNOSEM NAD 20 KG takové konkurence se rozhodně neobávám
Pepan
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 15127
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu