78432

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)


Zběžné zobrazení

Podrobné zobrazení

Příspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)



Radim Polášek (e-mailem) --- 2. 3. 2006
Re: Novela (15087) (15111) (15112) (15114) (15116) (15117) (15124) (15126)

Příklad pokaženého imidže značky je třeba značka "vepřové ve vlastní šťávě"
Jaká to kdysi před tak 20 lety byla pochoutka na výlet do přírody a tak.
Jenže už 10 let do toho výrobci cpou vepřové kůže, sóju a kdovíco ještě,
takže tak 10 let je to hnus. Takže tak 5 let to nikdo nekupuje, i když to
zlevní na 15 Kč za 400 gramovou konzervu. Pokud bude značka "český med"
dostupná taky každému, konec bude podobný.

R, Polášek

----- Original Message -----
From: "Pepan" <>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Thursday, March 02, 2006 12:48 PM
Subject: Re: Novela


k KDYŽ SE ZAMYSLÍŠ TAK TEN ŠPINDÍRA NEBUDE MÍT URČITĚ TOLIK VČELSTEV A TOLIK
MEDU ABY SNÍM JEZDIL NA TRH Š pindírové bývají obvykle nedbalí a protu
dubou mít velmi nízké výnosy a obvykle svoje výnosy spotřebují v rodině PRO
TAKOVÉHO JE POSTÁVÁNÍ NA TRHU VELMI NÁKLADNÁ ZÁLEŽITOST RADĚJI SEDÍ U PIVA V
ZAČOUZENÉ PUTICE A OBVYKLE TAKÉ TAM PRODÁVÁ SVOJI PRODUKCI A TĚCH PÁR
NÁLEPEK PŘEDSTAVUJ PANE BOŽE PŘECE JEDNO PIVO TO ON PŘECE NEDÁ JE PRO MNE
DOST NEPŘEDSTAVITELNÉ ABY TAKOVÝ VČELAŘ MĚL VÍCE JA 15 VČELSTEV S VÝNOSEM
NAD 20 KG takové konkurence se rozhodně neobávám

Pepan

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 15127


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Následující:Eman - Re: Novela
Předchozí:Pepan - Re: Novela


Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu