78619
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.
Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma".
V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...",
která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku.
Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)
Zběžné zobrazeníArchiv Včelařské konference
- Dobrák od Kosti --- 24. 10. 2004
ke článku: Stanovisko k situaci ve Včele Předboj, a.s.
Předtavme si jednu a to velmi opomíjenou skutečnost, že prodej ze dvora může narazit na nezájem o koupi medu . Představme si, že v Lídlu (a nejen tam) bude nabízen kvalitní med vyhovujícím všem českým normám pro prodej a bude stát něco přes 50,-/kg a to nejen v rámci akčních cen, ale i běžně. (světová cena medu je pod 1 US) Kampak půjde koupit český človíček med. Specielně pojede ke včelařovi nebo ho koupí při rodinném nákupu v supermarketu za neodolatelnou cenu. Zkrátka. Není to nic než slepá ulička v propagaci prodeje medu ze dvora ze strany vedení ČSV. Med se samozřejmě bude prodávat dále i ze dvora, ale ta cena způsobí odliv zájmu o koupi. Krach VP se momentálně musel shodit na konkurenci prodejců. To se ostatně dělá aby se omluvila neschopnost v nic nedělání pro lepší politiku prodeje medu v rámci ochrany trhu. Úřednické nitky se zřejmě pothaly a není zájem cokoliv udělat ze strany ČSV pro prodej českého medu. Komu chcete dělat reklamu? Dobrák od Kosti
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 7597
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Klikněte sem pro nápovědu