78149

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Potu?ník Václav (e-mailem) --- 27. 6. 2017
Re: kilo másla 200 Kč

> Loni jeste ne, ale letos se mi uz par zakazniku ptalo,
> jestli tam do medu primichavam ty chemikalie a jestli nemam
> nejaky bez chemikalii. Holt media.

Myslím, že nejen já se nad některými zprávami zamyslím a hledám jejich pravý
důvod. Vezmu to v bodech.
1. Nikdo, ani média, nedělá něco, z čeho nemá nějaký prospěch.
2. To, že z toho je prospěch jen nepatrný na věci nic nemění.
3. To, že malý prospěch se časem změní ve velký neprospěch nevadí.
4. Protože i negativní reklama je reklama.
5. A v poledne jsou noviny staré, to už nikoho nezajímá.
6. Znáte všichni heslo ŽIJ TEĎ.

Kromě toho media své zprávy cílí na určitou skupinu konzumentů zpráv.
Jestliže je část našich spoluobčanů přesvědčená, že mléko se vyrábí v
mlékárně, a včelař je upozorněn, že má med moc sladký, že do něj dal letos
moc cukru, tak nevím, jak tuto větu slušně dokončit.
VP

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 70646


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
(82.99.171.68) --- 27. 6. 2017
Re: kilo másla 200 Kč

Jen nevidím ten rozdíl. Když se to dřív stávalo konkurenci, tak to všem včelařům vadilo, dneska je to boj špinavé konkurence, bulváru a podpora prodeje od včelaře.

Jeden předtím žádal likvidaci firmy za jeden delikt a dneska svoji firmu za nekonečnou řadu průserů v jedné dlouhé řadě pomalu chválí.
Holt když dva dělají totéž, není to totéž.

Já to tedy v souladu s obecným mínním, že je dobře že to ČSV tak dobře dělá pro včelaře a podporu prodeje ze dvora taky vítám.
Když se konkurenci nedaří, proč bych měl plakat. :-(

Já na sklenicích ČSV nemám. :-(

Děláte to dobře, pokračujte.
Jen bych nerad aby zákazníci za chvíli ty antibiotika v medu požadovali. To víte, když zákazníka rozmazlíte, tak si rychle zvykne.

Karel

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 70647


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno





Klikněte sem pro nápovědu