78118

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Stanislav Pe (217.117.209.107) --- 13. 9. 2015
Re: Kaufland-akcni letak

Žijeme v nějaké realitě a podle toho také vypadá cena medu, ta odpovídá té realitě - kupní síle obyvatel.
Oni ve všech supermarketech mají akční ceny, jdete tam pro zboží za akční cenu a nakoupíte další, které jste neplánovali a market má rozdíl skutečné a akční ceny doma. Takto to funguje. Dále se chce podívat, jaký med to je. Mají také med na pečení a ten je dost laciný. Celá problematika cen je složitější než vypustit větu, že největší škůdci včelařství jsou sami včelaři. Můžu snít o jakékoli ceně, ale realizovaná cena medu je v různých lokalitách se řídí podle kupní síly v místě prodeje. Když u nás nasadím 150 Kč za 950 gr. medu tak to nikdo nekoupí a za 140 Kč prodám poměrně lehce. Oni v Křemencárně mohou psát o ceně co chtějí, ale my žijeme v reálném světě.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 67246


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu