| - (e-mailem) --- 1. 3. 2013
Re: autorita ZO
Klidně nechat tak není jediného časopisu nebo novin kdy by všichni četly všechno. vždy si každý vybere jen to co ho zajímá. a ostatní končí ve sběru. Inzeráty čte málokdo jen jejich zadavatelé tak plní kapsy vydavatele. Tomu pak jde jen o to. Z toho pak vyplývá, že jakmile se s toho stane komerční záležitost, tak bude dražší a plný nám nepotřebných inzerátů.
pepan
---------- Původní zpráva ---------- Od: Miroslava Schreibová <mir.oslava/=/seznam.cz> Datum: 25. 2. 2013 Předmět: autorita ZO
"Objevil se tu názor, který praví, že časopis Včelařství snižuje autoritu vedení jednotlivých ZO tím, že dává k dispozici formuláře a rámcové informace z vedení ČSV, což bývá umístěno uprostřed. Je to zcestný názor. Z vlastní zkušenosti vím, že na informace vedení ZO se spolehnout nemohu a ráda si sama zjistím, co můžu, co musím a na co mám právo. Jako věstník funguje časopis dobře. Občas je tam i dobrý tip. Poslední dobou se v něm zmnožily návody na levné způsoby včelaření, které pochopitelně každý malovčelař uvítá. Méně už výrobci drahých úlů a technického zařízení. Představte si, že by každý včelař s pěti až deseti včelstvy přešel na Janišův úl. Výrobci drahých úlů a nákladných medometů, kteří mimochodem zpola žijí z dotací, jež jim umožnily zdvojnásobit ceny výrobků, by mohli svůj byznys zavřít. Samozřejmě by uvítali, kdyby se v časopise rozšířila plocha na reklamu. To by vyhovovalo i velkovčelařům. Vedení svazu by si mělo ujasnit, pro koho vlastně časopis vydává, čemuž samozřejmě předchází úvaha o tom, zda ty malovčelaře potřebujeme :-O. To by bylo, aby se nenašlo 10 obětavých podnikatelů, kteří by si rozdělili republiku a vyráběli včelí produkty tak, jak je to dnes celosvětově obvyklé i v jiných oborech - globálně! Líp se to kontroluje, korumpuje a uplácí a včelám je to fuk. ( Pozor nadsázka :-))) Pan redaktor o náplni časopisu nerozhoduje, ale někdy projevuje názory. Pokud se netrefí do skrytých trendů, pak jsou samozřejmě chybné a bude špatně hodnocen a tudíž vyměněn. Po bouřce ve sklenici vody. Časopis Včelařství se hrdinně po desetiletí bránil proměně, kterou hnedle v 90. letech prošel jeho kolega Chatař. Inzertní byznysmeni u něho okamžitě odhalili výdělečný potenciál a obsah tohoto časopisu tvoří už 20 let z velké části inzerce. Při dnešní ceně včelařského vybavení to došlo i lidem sdruženým kolem ušlechtilého včelaření. Také bych souhlasila s řešením: věstník včelařům do schránky, časopis s inzertní přílohou na stánky. Ať si ho včelař koupí! Jenže - co když nekoupí? Vyhlašme tedy anketu a zeptejme se toho prostého dobráka, co si o časopisu myslí. Co jsem zatím stačila postřehnout, je to špatné. Včelaři je časopis fuk. Takže buď investovat do kvality, nebo nechat tak. S občasnou bouří ve sklenici vody."
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 60650
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |