78207

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


V Banýr --- 14. 2. 2004
Ceny úlů,zamyšlení 2

Vážení přátelé!Chtěl bych vás pžádat,bďte tak laskavi a zanechte dalšího pokračování v hodnocení ekonomiky přítele Kolomého.Není to fér hra.Vím o čem mluvím.Myslím,že máme právo kritisovat kohokolov,že má třeba špatné úly,že je má drahé a t.d.a upozorňovat na toho,kdo je má levnější,lepší a kde jsme byli spokojeni.Toď vše.V žádném případě nehodnotit domělou ekonomiku.Ono stačí si vše obrátit a říci si,kolik úlů musím prodat,aby mohlo mít X zaměstnanců pravidelnou výplatu po odečtení všech nákladů a hned vše vypadá jinak.Nezapomeňte,že do ceny výrobku se musí započítat i ten čas co se se zákazníkem prokecá.Nebo si řekněme,kolik medu musíme prodat a v jaké ceně abychom se užívili a hned jsme u ledaskoho u pláče.Zdůrazňuji,ekonomika fysických osob,které nikoho nezaměstnávají je úplně něco jiného než ekonomika právnických osob se zaměstnanci.Ostatně vždyť to může každý skusit.Můj názor je ten.Pokud zákazník tvrdí,že výrobek je drahý,doporučím konkurenci.Pokud jsem přesvědčen o reálnosti svých cen,tak dodám.Já bych šel také ke konkurenci.Tím mi vlastně pomáháte,protože oto dříve bude konkurence v koncích.Obráceně.Příliž drahý podnikatel vlastně pomáhá zákazníkům k nižším cenám,protože umožňuje konkurenci vyrábět lacino.

Na odlehčení:nástavky a nadstavky.Doufám,že kůli tomu nevzniknou dva nesmiřitelné tábory.Můj názor:pokud někdo něco vyrábí a říká tomu nástavky jsou to nástavky.Pokud někdo něco vyrábí a říká tomu nadstavky,jsou to nadstavky.Nebo né? Jako kdyby se někdo hádal v prodejně masa,že mají špatný obchodní název veprové maso, protože vepřové maso je jen z kastrátů kanečků a oni pod tímto názvem prodávají i maso z prasniček a tak by měli používat název maso prasečí.

Mějte se heky,zdraví V Banýr.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 5195


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Radim Polášek --- 15. 2. 2004
Re: Ceny úlů,zamylení 2

Já myslím, že ta diskuze se týká všech, kdo vyrábějí úly na prodej. Protože
když někdo koupí za pět stovek dřevo ( nebo za stovku odpadové dřevo), vezme
nářadí, co má doma a vyrobí z něho úl a pak prohlásí, že ho ten úl stál jen
pět stovek (nebo stovku), je to něco úplně jiného, než když někdo vyrábí úly
na prodej a musí z peněz za úly kromě ceny materiálu pokrýt ještě další
věci. To je asi tak všechno, co bych asi k tomu tématu měl.

R. Polášek.

----- Original Message -----
From: "V Banýr" <e-mail/=/nezadan.iol.cz>
To: "Včelařský mailing list" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Saturday, February 14, 2004 12:30 AM
Subject: Ceny úlů,zamylení 2


> Vážení přátelé!Chtěl bych vás pžádat,bďte tak laskavi a zanechte dalšího
> pokračování v hodnocení ekonomiky přítele Kolomého.Není to fér hra.Vím o
> čem mluvím.Myslím,že máme právo kritisovat kohokolov,že má třeba špatné
> úly,že je má drahé a t.d.a upozorňovat na toho,kdo je má levnější,lepší a
> kde jsme byli spokojeni.Toď vše.V žádném případě nehodnotit domělou
> ekonomiku.Ono stačí si vše obrátit a říci si,kolik úlů musím prodat,aby
> mohlo mít X zaměstnanců pravidelnou výplatu po odečtení všech nákladů a
> hned vše vypadá jinak.Nezapomeňte,že do ceny výrobku se musí započítat i
> ten čas co se se zákazníkem prokecá.Nebo si řekněme,kolik medu musíme
> prodat a v jaké ceně abychom se užívili a hned jsme u ledaskoho u
> pláče.Zdůrazňuji,ekonomika fysických osob,které nikoho nezaměstnávají je
> úplně něco jiného než ekonomika právnických osob se zaměstnanci.Ostatně
> vždyť to může každý skusit.Můj názor je ten.Pokud zákazník tvrdí,že
výrobek
> je drahý,doporučím konkurenci.Pokud jsem přesvědčen o reálnosti svých
> cen,tak dodám.Já bych šel také ke konkurenci.Tím mi vlastně
> pomáháte,protože oto dříve bude konkurence v koncích.Obráceně.Příliž drahý
> podnikatel vlastně pomáhá zákazníkům k nižším cenám,protože umožňuje
> konkurenci vyrábět lacino.
>
> Na odlehčení:nástavky a nadstavky.Doufám,že kůli tomu nevzniknou dva
> nesmiřitelné tábory.Můj názor:pokud někdo něco vyrábí a říká tomu nástavky
> jsou to nástavky.Pokud někdo něco vyrábí a říká tomu nadstavky,jsou to
> nadstavky.Nebo né? Jako kdyby se někdo hádal v prodejně masa,že mají
špatný
> obchodní název veprové maso, protože vepřové maso je jen z kastrátů
kanečků
> a oni pod tímto názvem prodávají i maso z prasniček a tak by měli používat
> název maso prasečí.
>
> Mějte se heky,zdraví V Banýr.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 5196


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno





Klikněte sem pro nápovědu