78508

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


gp (93.92.52.23) --- 28. 4. 2011
Re: Zatavování MS

Já bych šel asi do varianty baterií typu složení lithiumželezofosfát, něco se sem dováží z Číny a prodává se to i s příslušnými nabíječi např.
http://www.i4wifi.cz/baterie-a-nabijeni-prumyslove-lfp-baterie_c590.html

Také je řešení např pro případný bez převodovky hub motor elektrokola, které může sloužit po úpravě jako třeba celek, kdy dojedu, zatavím, sednu, a dobijim doma. Samozřejmě je nutné mít na vodičích (drátech kterými zatavuji) u kontaktu baterie bajonet s pojistkou, používá se při jištění autorádií, protože kvůli takové malé kravině už hodně aut vyhořelo.

http://www.goldenmotor.cz

Také existuje pro Tebe Anton dobré řešení, kdy můžeš mít elektrokolečko nebo elektrotrakař.
http://www.teichmanovi.cz/elektricke-naradi/zahradni-technika/motucko-trakarova-nastavba.html

Doufám, že jsem Tě minulými odpověďmi moc nanakrkl. _gp_

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 51929


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Franti?ek Hazdra (e-mailem) --- 28. 4. 2011
Re: Zatavování MS

Já mám ve včelíně12 V startovací baterii dobíjenou slunečním panelem o
výkonu 20 W, takže mám stále k dispozici připravenou 12 V napěťovou
soustavu.
Haf
----- Original Message -----
From: "gp" <e-mail/=/nezadan>
To: "Včelařský mailing list" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Thursday, April 28, 2011 10:21 AM
Subject: Re: Zatavování MS


> Já bych šel asi do varianty baterií typu složení lithiumželezofosfát, něco
> se sem dováží z Číny a prodává se to i s příslušnými nabíječi např.
> http://www.i4wifi.cz/baterie-a-nabijeni-prumyslove-lfp-baterie_c590.html
>
> Také je řešení např pro případný bez převodovky hub motor elektrokola,
> které může sloužit po úpravě jako třeba celek, kdy dojedu, zatavím, sednu,
> a dobijim doma. Samozřejmě je nutné mít na vodičích (drátech kterými
> zatavuji) u kontaktu baterie bajonet s pojistkou, používá se při jištění
> autorádií, protože kvůli takové malé kravině už hodně aut vyhořelo.
>
> http://www.goldenmotor.cz
>
> Také existuje pro Tebe Anton dobré řešení, kdy můžeš mít elektrokolečko
> nebo elektrotrakař.
>
> http://www.teichmanovi.cz/elektricke-naradi/zahradni-technika/motucko-traka
> rova-nastavba.html
>
> Doufám, že jsem Tě minulými odpověďmi moc nanakrkl. _gp_
>
> __________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 6076
> (20110427) __________
>
> Tuto zpravu proveril ESET Smart Security.
>
> http://www.eset.cz
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 51933


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
a.turčáni (94.229.32.130) --- 29. 4. 2011
Re: Zatavování MS

Doufám, že jsem Tě minulými odpověďmi moc nanakrkl. _gp

Gabi, rady sú dobré, ale auto mi nezhorelo (asi som mal šťastie), ale posledných 50 Ms som zatavil a perfektne ručne. Želiezko-kladivko som nahrieval na plechu nad varičom PB.
Do rámikov som výstuhu drôtom robil podľa patentu J.Křapku ručnou sponkovačkou, sponky dlhé 12 mm. Dokonalé.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 51961


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu