78433
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.
Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma".
V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...",
která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku.
Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)
Zběžné zobrazeníArchiv Včelařské konference
| - gp (93.92.52.23) --- 28. 4. 2011
Re: Zatavování MS
Já bych šel asi do varianty baterií typu složení lithiumželezofosfát, něco se sem dováží z Číny a prodává se to i s příslušnými nabíječi např.
http://www.i4wifi.cz/baterie-a-nabijeni-prumyslove-lfp-baterie_c590.html
Také je řešení např pro případný bez převodovky hub motor elektrokola, které může sloužit po úpravě jako třeba celek, kdy dojedu, zatavím, sednu, a dobijim doma. Samozřejmě je nutné mít na vodičích (drátech kterými zatavuji) u kontaktu baterie bajonet s pojistkou, používá se při jištění autorádií, protože kvůli takové malé kravině už hodně aut vyhořelo.
http://www.goldenmotor.cz
Také existuje pro Tebe Anton dobré řešení, kdy můžeš mít elektrokolečko nebo elektrotrakař.
http://www.teichmanovi.cz/elektricke-naradi/zahradni-technika/motucko-trakarova-nastavba.html
Doufám, že jsem Tě minulými odpověďmi moc nanakrkl. _gp_
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 51929
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
| - Franti?ek Hazdra (e-mailem) --- 28. 4. 2011
Re: Zatavování MS
Já mám ve včelíně12 V startovací baterii dobíjenou slunečním panelem o výkonu 20 W, takže mám stále k dispozici připravenou 12 V napěťovou soustavu. Haf ----- Original Message ----- From: "gp" <e-mail/=/nezadan> To: "Včelařský mailing list" <vcely/=/v.or.cz> Sent: Thursday, April 28, 2011 10:21 AM Subject: Re: Zatavování MS
> Já bych šel asi do varianty baterií typu složení lithiumželezofosfát, něco > se sem dováží z Číny a prodává se to i s příslušnými nabíječi např. > http://www.i4wifi.cz/baterie-a-nabijeni-prumyslove-lfp-baterie_c590.html > > Také je řešení např pro případný bez převodovky hub motor elektrokola, > které může sloužit po úpravě jako třeba celek, kdy dojedu, zatavím, sednu, > a dobijim doma. Samozřejmě je nutné mít na vodičích (drátech kterými > zatavuji) u kontaktu baterie bajonet s pojistkou, používá se při jištění > autorádií, protože kvůli takové malé kravině už hodně aut vyhořelo. > > http://www.goldenmotor.cz > > Také existuje pro Tebe Anton dobré řešení, kdy můžeš mít elektrokolečko > nebo elektrotrakař. > > http://www.teichmanovi.cz/elektricke-naradi/zahradni-technika/motucko-traka > rova-nastavba.html > > Doufám, že jsem Tě minulými odpověďmi moc nanakrkl. _gp_ > > __________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 6076 > (20110427) __________ > > Tuto zpravu proveril ESET Smart Security. > > http://www.eset.cz > > >
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 51933
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
| - a.turčáni (94.229.32.130) --- 29. 4. 2011
Re: Zatavování MS
Doufám, že jsem Tě minulými odpověďmi moc nanakrkl. _gp
Gabi, rady sú dobré, ale auto mi nezhorelo (asi som mal šťastie), ale posledných 50 Ms som zatavil a perfektne ručne. Želiezko-kladivko som nahrieval na plechu nad varičom PB.
Do rámikov som výstuhu drôtom robil podľa patentu J.Křapku ručnou sponkovačkou, sponky dlhé 12 mm. Dokonalé.
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 51961
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Klikněte sem pro nápovědu