78134

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Jirka Liska (147.231.248.100) --- 11. 4. 2011
Re: med za 150

Je třeba taky vzít v úvahu princip "akčního" prodeje. Ono to vůbec nemusí být špatná věc, firma prostě zadotuje cenu medu a zahojí se jinde. Natáhne tam spoustu lidí, kteří si koupí levný med a kromě toho spoustu blbostí z okolních regálů, které vůbec nechtěli.. a je vyděláno. Jen marketingová akce, nelze podle toho soudit na cenu medu.
S akcemi na cukr je to stejné, rádi vám prodají deset kilo cukru v akci o pětikorunu na kile levněji, ale zkuste jim říct, že toho vezmete tunu. Firmě by se to samozřejmě nevyplatilo.
Jirka

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 51606


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu