78147

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 10. 1. 2007
Budte fit s Hypernovou a Albertem - takto se propaguje panove med

Vážení, k aktuálnímu letáku Hypernovy z 10.1.2007 - 16.1.2007

Je mi líto a je mi smutno, že podporu konzumu medu u nás začali brát skutečně vážně společné akce v letácích, "které znamenají obchod".

Myslím, že si vzpomínáte na slova, které jsem psal, že je potřeba aby ČSV s baliči spolupracovalo, ale židle ve skoro úředních místnostech Křemencovky jsou zřejmě tak dotované, že necítí potřebu se ponížit, vzít služební osobní auto ČSV a začít tu velmi "osobní" a svízelnou, ale dost perspektivní cestu pro výslednou dobrou spolupráci se zpracovateli či baliči.

Ono po otevření aktuálního letáku Hypernovy se mi po zaostření zraku pěkně rozjela právě učesaná pěšinka.

Vážení proberte se s programy propagace medu nebo prohrajete. Máte obrovskou a jednu z posledních výhod.Breitsammer zaútočil a mě to nenechává klidným, protože klid znamená mnohdy i prohru.

Jde oto, že v letáku jsou použity bez souvislostí k akčnímu nabízenému medu minipojednání o hodnotě a výhodnosti konzumovat med a také receptura na "Vitamínovou bombu" ... samozřejmě s medem.

To je to, co jsem zmiňoval kdysi zde, že je možné zkloubit propagaci medu bez přímé propagace určité značky.

Tak má vypadat účinná propagace medu, bohužel ne českého baliče.

Prohra včelařů se blíží, jestli nenastoupí milionové přístroje na prokázání skutečné kvality.





_gp_
http://vindex.ic.cz

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 20080


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Karel (88.103.157.154) --- 10. 1. 2007
Re: Budte fit s Hypernovou a Albertem - takto se propaguje panove med

Dnes si jeden nový zákazník u mě objednal skoro 20 kilo medu. Možná ho inspiroval ten léták.

Pokud to firma Breitsamer myslí s trhem v ČR vážně, může zde získat značný podíl. Pak by nyla sama proti sobě, aby si ten trh kazila a kurvila ceny. Bude v jejím zájmu aby se ten trh zvětšoval - bude tedy propagovat med.

Bylo jen otázkou času, než si někdo všimne, že je zde na trhu volno. Chyba těch, co na zemi ležící šanci předtím nezvedli ze země.

Doufám, že si to český včelaři ne.....kazí. V dané chvíli by bylo nejlepší nabídnout firmě spolupráci a společnou péči o značku "český med". Zatím máme co nabídnout. Pokud by se našel silný partner, který by jí dotlačil na trh (třeba i zahraniční) je to nebývalá šance. Na spolupráci.

Jinak ceny, přestože jsou v akci jsou skvělé!
Květový med v 0,5kg za 100,-/kilo, lesní ve 1/3 za 200,-.

Skvělé. Jen aby jsme to firmě Breitsamer, i sobě, dementníma kecama (které i tady občas zaznívají) a cenovým dampingem nepodělali.

Doufejme, že jí bude přát štěstí, a že ti, co s ní budou chtít obchodovat se dobře dohodnou. A ti co dodnes neprodávali, se nebudou chtít chovat podle hesla o sousedovic koze.

Karel

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 20099


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno





Klikněte sem pro nápovědu