76584

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Radim Polášek (e-mailem) --- 8. 5. 2006
Re: Vys?v?n? v?ela?? potamo ?SV vlasn? n?s vechny.

Ono nechci se přít, ale udělátko je i jak dolský, tak ten agregát př.
Svobody. Mám zkušenosti, že motory od výrobce (dovozce) jsou v základu
nabídky spotřebním zbožím a ty mají před sebou své motohodiny a po nich se
prostě musí koupit nový.U čtyřtaktu po takových motohodinách B&S a podobných
se nejčastěji přetrhne ojnice, zanese palivový filtr v nádrži, pozvednou
ventily, protrhne membrána v karburátoru. U dvoutaktu je to nejčastěji
opotřebovaný prostor kolem jehly v karburátoru, zapálené a přilepené pístní
kroužky, ložiska s vůlí, klepání pístu.

No zas kolik čisté doby je potřeba aby ten kompresor běžel? Když na jedno
včelstvo je maximální potřebná doba tuším minutu a půl při ošetřování vodným
roztokem. Jestli jsou v nějakém katalogu u těch motorů uvedeny motohodiny,
po kterých už životnost motoru končí, tak sem s nimi.

R. Polášek

----- Original Message -----
From: "Gustimilián Pazderka" <>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Monday, May 08, 2006 8:24 AM
Subject: Re: Vys?v?n? v?ela?? potamo ?SV vlasn? n?s vechny.


Pravda:
> Dotace je na agregát jakéhokoliv výrobce. Nevím, proč se tady pořád řeší
> nějaká udělátka. Mám 6 let zkušenost s agregátem př. Svobody (motor
> dvoutakt OLEO-MAC + italský pístový kompresor MK 4). Je lehký, maximálně
> spolehlivý, jednoduchý na údržbu a zvláště dnes, kdy je možno čerpat
> dotaci, za cenu více než příznivou.
......

Ono nechci se přít, ale udělátko je i jak dolský, tak ten agregát př.
Svobody. Mám zkušenosti, že motory od výrobce (dovozce) jsou v základu
nabídky spotřebním zbožím a ty mají před sebou své motohodiny a po nich se
prostě musí koupit nový.U čtyřtaktu po takových motohodinách B&S a podobných
se nejčastěji přetrhne ojnice, zanese palivový filtr v nádrži, pozvednou
ventily, protrhne membrána v karburátoru. U dvoutaktu je to nejčastěji
opotřebovaný prostor kolem jehly v karburátoru, zapálené a přilepené pístní
kroužky, ložiska s vůlí, klepání pístu.

Kvalitní může být i udělátko a jak ho udělat, třeba nafotit a publikovat,
... tak to je promě konstrukčně hodnotné. Jsme podrobenou republikou a
hlavně utopeně zadluženou ze všech stran. Na to není těžké přijít, když se
občas podívám přes satelitní vysílání do světa a v opravdu finančně
vyspělých státech si někdo bez problému může dovolit zahradní dřevák - domek
3x 4 m, z dětských snů přilepený na stromě za 16 tis briských liber.

Když někdo nemá na nový kompresor, tak může např. podle webových stránek
J.Jindry se inspirovat.

_gp_
http://vindex.ic.cz

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 16315


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu