78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)
- Gustimilián Pazderka (e-mailem) --- 10. 1. 2007
Budte fit s Hypernovou a Albertem - takto se propaguje panove med
Vážení, k aktuálnímu letáku Hypernovy z 10.1.2007 - 16.1.2007
Je mi líto a je mi smutno, že podporu konzumu medu u nás začali brát skutečně vážně společné akce v letácích, "které znamenají obchod".
Myslím, že si vzpomínáte na slova, které jsem psal, že je potřeba aby ČSV s baliči spolupracovalo, ale židle ve skoro úředních místnostech Křemencovky jsou zřejmě tak dotované, že necítí potřebu se ponížit, vzít služební osobní auto ČSV a začít tu velmi "osobní" a svízelnou, ale dost perspektivní cestu pro výslednou dobrou spolupráci se zpracovateli či baliči.
Ono po otevření aktuálního letáku Hypernovy se mi po zaostření zraku pěkně rozjela právě učesaná pěšinka.
Vážení proberte se s programy propagace medu nebo prohrajete. Máte obrovskou a jednu z posledních výhod.Breitsammer zaútočil a mě to nenechává klidným, protože klid znamená mnohdy i prohru.
Jde oto, že v letáku jsou použity bez souvislostí k akčnímu nabízenému medu minipojednání o hodnotě a výhodnosti konzumovat med a také receptura na "Vitamínovou bombu" ... samozřejmě s medem.
To je to, co jsem zmiňoval kdysi zde, že je možné zkloubit propagaci medu bez přímé propagace určité značky.
Tak má vypadat účinná propagace medu, bohužel ne českého baliče.
Prohra včelařů se blíží, jestli nenastoupí milionové přístroje na prokázání skutečné kvality.
_gp_ http://vindex.ic.cz
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 20080
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Klikněte sem pro nápovědu