78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.
Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma".
V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...",
která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku.
Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)
Zběžné zobrazeníArchiv Včelařské konference
- Lenka Langerova --- 7. 12. 2004
Propagace medu
Uvažovala jsem o způsobu propagace medu a mám návrh.
Co kdyby svaz přestal investovat peníze do letáčků na med, které se vkládají do každého včelařství a tedy propagace se dostane pouze k nám včelařům. Nevěřím, že by většina včelařů tyto letáky na své náklady rozmnožovala a rozesílala mezi své potencionální zákazníky...No a tyto peníze naopak investovala do reklamy, která by byla v různých časopisech, které se dostanou mezi širokou veřejnost.
Reklama formou inzerátů poukazujících na kvalitní med přímo od včelaře, jeho vlastnosti a možnosti využití s důrazem kladeným na skutečnost, že mají-li " svého včelaře",kterého znají, od kterého mohou med nakupovat, mají záruku, že ve sklenici, kterou doma otevřou mají opravdu kvalitní med a ne náhražku.
A v jakých časopisech dělat propagaci?
Nakupovat chodí hlavně ženy, na zdraví rodiny myslí také v první řadě dle mého názoru ženy, tak navrhuji např. časopisy Vlasta, Květy, Žena a život, časopisy o zdraví, jako např. Regenerace,...Jaký je na to Váš názor?
Zdraví Lenka
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 8064
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
| - Eman --- 7. 12. 2004
Re: Propagace medu
Souhlas s Lenkou. A ono se už pár článku na téma falšování dovozových medů, testy různých medů na antibiotika a HMF, v tisku letos a vloni objevilo a mezi lidmi to účinkuje. Já už mám svoji letošní úrodu medu skoro prodanou a objevili se noví zákazníci, kteří si cení toho že mají med přímo od včelaře a mohou si o včelách a medu popovídat. Berou to po 10 kg. Heslo "Med = přírodní lékárna" musí zabrat na každého. Bylo by to mnohem účinější než svazová sklenice. Moji zákazníci o speciální sklenice nestojí, stačí jim ta universální. Záruka kvality jsem já. Stejně jinak než "ze dvora" prodávat med nebudu.
Jeden vánoční recept proti nachlazení (asi proti všemu :-)):
Ohřát medovinu (asi 65 C - začíná pěnit) a osladit si ji ještě v hrníčku podle chuti medem. To je bomba, když na vás něco "leze". Mám to s úspěchem odzkoušené. To vypije i abstinent.
Eman
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 8065
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
| - vhajek --- 7. 12. 2004
Re: Propagace medu
Je pravdou, že letáčky problém prodeje medu opravdu neřeší. Asi před 3 lety jsem vyrobil asi 300 letáčků obsahující na jedné straně nabídku medu, na straně druhé popis rozdílu medu květového a medovicového a návod na správné skladování medu.Tyto letáčky jsem roznesl po sídlišti a osobně vložil v jednotlivých domech přímo do schránek. Ozvali se mi "dva zájemci". Med jsem nekonec prodal osvědčenou metodu prodeje "Herbalife a jiných podobných produktů", tj. mým známým a známým mých známých. Myslím že to je asi nejschůdnější cesta pro drobného chovatele, kterých je u nás věršina. Je samozřejmé že ti, co žijí a pracují ve městě jsou tímto v určité výhodě.
Myslým že svazová sklenice bude obdobný problém, tj. distribuce od výrobce k jednotlivým včelařům a konečná cena. A ta nakonec vše rozhodne. S pozdravem.
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 8071
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
| - pan Josef Jiří Menšík --- 8. 12. 2004
Re: Propagace medu
to je rána přesně na hlavičku Včelařům věnovat letáček o kvalitě medu asi moc nepomůže. Chtělo by to průzkum nejprodávanějších ženských časopisů O to by opravdu byla cílená reklama.
Pepan
----- Original Message ----- From: "Lenka Langerova" <lenka/=/horlan.cz> To: "V?ela?sk? mailing list" <vcely/=/v.or.cz> Sent: Tuesday, December 07, 2004 4:37 PM Subject: Propagace medu
> > Uvažovala jsem o způsobu propagace medu a mám návrh. > Co kdyby svaz přestal investovat peníze do letáčků na med, které se > vkládají do každého včelařství a tedy propagace se dostane pouze k nám > včelařům. Nevěřím, že by většina včelařů tyto letáky na své náklady > rozmnožovala a rozesílala mezi své potencionální zákazníky...No a tyto > peníze naopak investovala do reklamy, která by byla v různých časopisech, > které se dostanou mezi širokou veřejnost. > Reklama formou inzerátů poukazujících na kvalitní med přímo od včelaře, > jeho vlastnosti a možnosti využití s důrazem kladeným na skutečnost, že > mají-li " svého včelaře",kterého znají, od kterého mohou med nakupovat, > mají záruku, že ve sklenici, kterou doma otevřou mají opravdu kvalitní med > a ne náhražku. > A v jakých časopisech dělat propagaci? > Nakupovat chodí hlavně ženy, na zdraví rodiny myslí také v první řadě dle > mého názoru ženy, tak navrhuji např. časopisy Vlasta, Květy, Žena a život, > časopisy o zdraví, jako např. Regenerace,...Jaký je na to Váš názor? > > Zdraví Lenka
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 8082
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
| - Vojta Protivínský --- 9. 12. 2004
Re: Propagace medu
To je přesně ono. Reklama je sice drahá, ale kdyby svaz za ni utratil např. oněch 6,5 mil. Kč, které nyní zcela zbytečně utápí v Nasavrkách v nepotřebné hale "síň slávy", bylo by to panečku nějakých inzerátů
:)
Vojta
> Uvažovala jsem o způsobu propagace medu a mám návrh.
> Co kdyby svaz přestal investovat peníze do letáčků na med, které se
> vkládají do každého včelařství a tedy propagace se dostane pouze k nám
> včelařům. Nevěřím, že by většina včelařů tyto letáky na své náklady
> rozmnožovala a rozesílala mezi své potencionální zákazníky...No a tyto
> peníze naopak investovala do reklamy, která by byla v různých časopisech,
> které se dostanou mezi širokou veřejnost.
> Reklama formou inzerátů poukazujících na kvalitní med přímo od včelaře,
> jeho vlastnosti a možnosti využití s důrazem kladeným na skutečnost, že
> mají-li " svého včelaře",kterého znají, od kterého mohou med nakupovat,
> mají záruku, že ve sklenici, kterou doma otevřou mají opravdu kvalitní med
> a ne náhražku.
> A v jakých časopisech dělat propagaci?
> Nakupovat chodí hlavně ženy, na zdraví rodiny myslí také v první řadě dle
> mého názoru ženy, tak navrhuji např. časopisy Vlasta, Květy, Žena a život,
> časopisy o zdraví, jako např. Regenerace,...Jaký je na to Váš názor?
>
> Zdraví Lenka
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 8097
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Klikněte sem pro nápovědu