78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.
Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma".
V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...",
která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku.
Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)
Zběžné zobrazeníArchiv Včelařské konference
- (37.221.241.242) --- 9. 5. 2017
Re: vyzimovĂĄnĂ
Naposledy. Tady se jenom střílí.
Dal jsem si práci a cenu jsem na internetu vyhledal. Nevím, kolik stála v té době Škodovka. Já jsem ji kupoval v 80. letech za necelých šedesát tisíc.
Tady je výtah z internetu:
"Cena nového vozu byla 4 000 rublů, nebo 41 760-46 400 Kčs v 70. letech. Vyrábělo se také kombi 426 a furgon 433".
S ostatním souhlasím.
Tonda
>Moskvič nebyl za 45, byl o dost dražší jak Škodovka té doby.
Rozdíl je tam jeden podstatný - tehdy nebylo moc jiných legálních možností jak si vydělat za rok na auto a včelařina byla asi jediná dostupná pro každého na venkově, nebo kdo měl na venkově chalupu atd.
Ostatně, to byl taky důvod proč jsem se rozhodl včelařit. Takže o tom dost vím. :-) Ale už jsem nestihl zbohatnout.
Dneska je včelařina až jedna z posledních možností jak si na to auto vydělat, ale jde to. Ale je to už dost dřina, ale i tady na konferenci tady byly lidi co si vydělají na ŠKodovku a ještě z toho neplatí daně. :-)
A vzhledem k zdravotní situaci a skoro nemožnosti ji mít pod kontrolou to bude včelařina čím dál horší forma výdělku.
Karel
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 70534
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
| - (82.99.171.68) --- 10. 5. 2017
Re: vyzimovĂĄnĂ
Pod padesát - tedy o tom byla řeč, byl jen Trabant. Tady jsem maturoval a dokonce v Boleslavské montovně, spíš robotárně :-) pak i chvilku makal, 1977:
http://infografika.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/mototechna.pdf
Ale snad ještě med ani nebyl za 35, v 1980 a později když za 35 už byl, jsou tyto ceny zde:
http://infografika.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/mototechna.pdf
Takže i tehdy nejlacinější Š105 stála 1660kg medu.
A taková Lada Niva - 107 500 Kčs přesně tři tuny medu, dnes taky, možná i ve výkupu. :-)
To jen tak, když mi pořád chodí majlem jídelní lístky ze sociku a další "vzpomínky jak to bylo krásné" tak jsem na to dost citlivý. :-) Pamatuji první smlouvu, 4,40Kčs hod, tedy na kilo medu jsem musel vydělávat celý den. :-) Na svačinu do svačiny. :-)
Karel
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 70535
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu