78619
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.
Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma".
V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...",
která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku.
Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)
Zběžné zobrazeníArchiv Včelařské konference
- gupa (e-mailem) --- 11. 6. 2013
Re: elektronickĂĄ regulace rychlosti medomedu
Ten motor znám, je z chladiče. A proto že je z chladiče, je chlazen při provozu a nespálí se. Dělá se z něj i dynamo, ale s úpravami. Asi bych ho na medomet nedal. Určitě přidat nějaké aktivní chlazení. Nejjednodušší regulace tohoto motoru je napětím. To znamená, že pokud mám články a vyvedené kontakty na baterii tak přehazuji jen drát. Potom je možnost vzít regulátor z akuvrtačky. Nakonec lze regulace dosáhnout ale se ztrátama přes žárovku na 12V o stejném příkonu by měly být otáčky na polovině podle Ohmova zákona.
http://skoda-virt.cz/cz/clanky/elektrika/4436-oprava-ventilatoru-chladice/
_gp_
Dne 11. června 2013 14:22 Václav <vendasvitkov/=/seznam.cz> napsal(a): > Pro plynulou regulaci otáček mmedomedu se používají sstejnosměrné motory, > které se používají u automobilů Škoda > a to jako ventilátor topení. Jedná se o motor 12 V kolektorový. Máte-li > někdo vhodné zapojení s dostupnýmí součástkami, Prosím o zaslání > dokumentace. Děkuji.
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 61594
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu