76141

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


gp (93.92.52.23) --- 21. 3. 2011
Re: 42/27,5

P.Streit:Co se týče p. Břinka, nechtěl jsem to rozpitvávat, budiž, nebudu vás zatěžovat detaily. Jsme spolu ve sporu od roku 2009.Poslal mi nejdříve přes poštu zásilku o 4ks nástavků a 2ks vík. Všechny N rozbité plus jedno víko. Rešili jsme to na poště s p. Břinkem přes tel. řekl mi, že si je mám nechat a že mi pošle nové. Já dostal z pojistky balíků jen 500 kč.

...........
Okolo zásilek je to jasné. Mám nějaké zkušenosti podložené praxí.

Pokud je zásilka převzata příjemcem s tím, že je poškozená přepravcem a je k tomu protokol, tak i když škodu nezpůsobil ani odesílatel ani příjemce přepravce uhradí škodu v limitu pojistné události. Kdo ale zásilku podával, měl ji postit na celkově o něco vyšší částku než je její hodnota. Pokud ji příjemce převezme s tím, že mu odesílatel slíbí škodu nahradit, je to otázkou solidnosti odesílatele takový slib splnit.

Osobně bych takovou zásilku nepřevzal a nechal tu špatnou pojistnou částku coby úhradu škody na odesílateli. Fakt je, že se problémy vždy najdou a tento je u mne první u pana Břinka o kterém se kvůli této diskuzi nyní ví. Je jasné, že chyby byly na obou stranách a není radno věřit nikomu, pokud to není na papíru. (telefonický slib nic neznamená a to proto, že má malou váhu a budí nedůvěru) V běžné praxi to není žádná vyjmečná věc, poškozené zásilky se dokonce nedoporučuje nebo vůbec zakazuje odesílatelem přebírat, jinak se stratí veškerá záruka. Je to jediné logické a správné a tak se předejde tahanicím, za které si může příjemce balíku sám, protože převzetím vezme tíhu problému s jeho poškozením na sebe.

_gp_

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 51291


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu