78508

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Ing. Bc. Marek Medve --- 9. 2. 2004
RE: Antwort: Kočování.

Plně souhlasím, ale i tento způsob může být využit pro nástavkové úly. ASi je to nejpraktičtější a nejekonomičtější. Tyto kontejnery se mohou převážet jedním prostředkem a jeho tech. stav se bude udržovat určitě lépe než koč. vůz vystavený všem povětrn. vlivům a navíc lze použít právě jen pro daný počet včelstev, na který je zhotoven. Naproti tomu kontejnerový způsob využívá více dopr. prostředku (není potřeba toliko pneumatik, brzd. systémů atd. a hlavně technických :-)).
Avšak to pořízení může být i dražší, pokud se bude kupovat nové (auto a výroba kontejnerů a nakládacího mechanismu).

       Marek M.

-----Original Message-----
From: M.Osusky/=/fritz-gmbh.de [mailto:M.Osusky/=/fritz-gmbh.de]
Sent: Monday, February 09, 2004 3:50 PM
To: Vcelarska konference
Subject: Antwort: Kočování.



prevoz vcelstiev v kocovnych vozoch je stale narocnejsi a drahsi. Zatial
vsak az na par lastoviciek iny lepsi sposob nemame.
Vcelarenie na stabilnom stanovisti ma urcite svoje vyhody, ale ak je
napriklad porast repky vzdialeny 6-7 km je to k jedu a bez kocovneho voza
zbytocne stratena znaska. Aj ule v kocovnom voze maju dvakrat tak dlhu
zivotnost ako ule na stojanoch vystavene poveternostnym vplyvom.
Kocovat so vcelstvami tak ze ich budete nakladat na nejaky prives, alebo
auto, je vcelku zaujimava drina / ul so vcelstvom ma tak 40 - 60 kg /, na
ktoru nema kazdy vcelar zdatneho pomocnika.

Rentabilne kocovanie je podal mna do 40 km od trvaleho stanovista a na to
staci maringotka tahana traktorom.
Svoju prvu maringotku som postavil v roku 1993, zatial poslednu v roku
2001.
Bududcnost vidim v kocovnych vcelinoch bez vlastneho podvozku, prevazanych
na privese za traktorom pripadne za silnym terennym autom.

Matej




Stonjek
<seznam.cz/=/sinux An: Vèelaøský mailing list
.sinus.cz> <vcely/=/v.or.cz>
Kopie:
08.02.2004 16:04 Thema: Koèovåní.
Bitte antworten
an "Vcelarska
konference"






Díky Jardovi za podporu. Nemáme li alespoň tři jisté snůšky, z toho jedna
musí být vydatná /vikev, svazenka jižněji občas akát/ o řepce to platí jen
občas, rentabilita kočování je nejistá a pouze mírná a nikdo ho vlastně
nepotřebuje a nechce. Zemědělci jen vlažně a hlavně zadarmo,vedení svazu
včalařů a si o něm nejraději pouze povídá, nebo píše, MZ si s nadůrodou
neví již tak rady a v EU bude ještě hůř a nikdo neví kam se hnou ceny medu
a cukru. je to ta pravá situace pro rozvoj mobilního včelařství?????????
Ruda.


---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolovåno antivirovým systÊmem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.580 / VirovĂĄ bĂĄze: 367 - datum vydĂĄnĂ­: 6.2.2004


---
OdchozĂ­ zprĂĄva neobsahuje viry.
Zkontrolovåno antivirovým systÊmem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.580 / VirovĂĄ bĂĄze: 367 - datum vydĂĄnĂ­: 6.2.2004


Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 5119


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu