78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.
Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma".
V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...",
která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku.
Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)
Zběžné zobrazeníArchiv Včelařské konference
- (e-mailem) --- 30. 3. 2010
Re: stavba ?lu
No vidíš já loni koupil el pohon na 4 rámkový medomet a nepasovalo nic musel jsem to zbastlit do sebe
pepan
> ------------ Původní zpráva ------------ > Od: KaJi <e-mail/=/nezadan> > Předmět: Re: stavba ?lu > Datum: 30.3.2010 12:28:05 > ---------------------------------------- > Každý to pak dělá trochu jinak a to mu také zajišťuje , že když začne > nakupovat u něj tak již mu neodejde ke konkurenci. Sériová výroba je dnes > založena na kvantitě výroby a ne na jednotnosti. > Pepan > ---------------- > Ať to každý vyrobí jak chce, pro mě je zajímavý výsledek. > Pasuje to do sebe? > > Letos jsem nakupoval od třech různých dodavatelů v ČR plus dovoz z USA a > není problém. > Je mi jedno, jak kdo čepuje rámky, jak spojuje nástavky. > Funkční rozměry jsou dané. > > Mě pak zajímají praktické otázky - pevnost spoje atd. > > > Karel > P.S. > Za zlatých komunistů jsi měl stejné díly od MB do Favorita. I s jejich > vadama. A když jsi měl známé, tak jsi měl i nové díly a nemusel jsi > demontovat Embéčko. > > >
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 42832
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
| - KaJi (212.77.163.106) --- 30. 3. 2010
Re: stavba ?lu
No vidíš já loni koupil el pohon na 4 rámkový medomet a nepasovalo nic musel jsem to zbastlit do sebe
pepan
-------------------
Co to má společného se standartem?
To je jako jít a chtít koupit vstřikovací čerpadlo do 1900ccm motoru.
Asi záleží na typu a značce motoru.
Jinak jsem teď u linky co vyrábí každou půlminutu jedno vstřikovací čepradlo. Odzkoušené a nalakované se prodává (od nás) za cenu za jakou asi nekoupíš jeden úl s rámkama.
To je právě v té půlminutě a maximální seriovosti.
Že tady je vedle sebe několik linek, co vyrábějí do různých automobilek, to už je o značce, ne standardu. Stejně jako s tím medometem.
Takže jedině pro hodně rozšířený standard můžeš postavit linku, která to bude valit.
Za 5sekund rámek, za 30s přířezy na nástavek.
A nebo objednat formu na výlisky.
Karel
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 42836
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
| - PavelN (193.179.220.250) --- 30. 3. 2010
Re: stavba ?lu
"Jinak jsem teď u linky co vyrábí každou půlminutu jedno vstřikovací čepradlo. Odzkoušené a nalakované se prodává (od nás) za cenu za jakou asi nekoupíš jeden úl s rámkama."
------------------------------------
to není nejlepší příklad výhod sériové výroby, protože v obchodě to čerpadlo stojí tolik, jako by bylo vyrobeno ručně. :-)
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 42837
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
| - KaJi (212.77.163.106) --- 30. 3. 2010
Re: stavba ?lu
Jinak jsem teď u linky co vyrábí každou půlminutu jedno vstřikovací čepradlo. Odzkoušené a nalakované se prodává (od nás) za cenu za jakou asi nekoupíš jeden úl s rámkama."
------------------------------------
to není nejlepší příklad výhod sériové výroby, protože v obchodě to čerpadlo stojí tolik, jako by bylo vyrobeno ručně. :-)
PavelN
------------------------------
No, pokud by jsi si pro ně zajel do Španělska, nebo kde se různě montují a koupil je tam na paletě, asi by ti dali lepší cenu:-)
Sestavit si auto z náhradních dílů, to odhaduji asi tak na 5ti násobek ceny z linky.
ALe i ten malovýrobce co protahuje prkna ručně a řeže to laťku po laťce si taky musí zaplatit dopravu a v krámě si asi taky něco přirazí. A to nechci ani pomyslet na DPH:-)
Karel
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 42839
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
| - (e-mailem) --- 6. 4. 2010
Re: stavba ?lu
Jinak jsem teď u linky co vyrábí každou půlminutu jedno vstřikovací čepradlo. Odzkoušené a nalakované se prodává (od nás) za cenu za jakou asi nekoupíš jeden úl s rámkama." ------------------------------------ to není nejlepší příklad výhod sériové výroby, protože v obchodě to čerpadlo stojí tolik, jako by bylo vyrobeno ručně. :-) PavelN
Ten rozdíl v ceně,to je NENAŽRANOST OBCHODU.
----- PŮVODNÍ ZPRÁVA ----- Od: "KaJi" <e-mail/=/nezadan> Komu: "V?ela?ský mailing list" <vcely/=/v.or.cz> Předmět: Re: stavba ?lu Datum: 30.3.2010 - 15:08:40
> Jinak jsem teď u linky co vyrábí každou půlminutu > jedno vstřikovací > čepradlo. Odzkoušené a nalakované se prodává > (od nás) za cenu za jakou asi > nekoupíš jeden úl s rámkama." > ------------------------------------ > to není nejlepší příklad výhod sériové výroby, > protože v obchodě to > čerpadlo stojí tolik, jako by bylo vyrobeno ručně. > :-) > PavelN > ------------------------------ > No, pokud by jsi si pro ně zajel do Španělska, nebo > kde se různě montují a > koupil je tam na paletě, asi by ti dali lepší cenu:-) > Sestavit si auto z náhradních dílů, to odhaduji > asi tak na 5ti násobek ceny > z linky. > ALe i ten malovýrobce co protahuje prkna ručně a > řeže to laťku po laťce si > taky musí zaplatit dopravu a v krámě si asi taky > něco přirazí. A to nechci > ani pomyslet na DPH:-) > Karel
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 43047
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
| - (e-mailem) --- 31. 3. 2010
Re: stavba ?lu
Jenže na pořádnou linku Také potřebuješ velký počet potenciálních zákazníků. 50 000 včelařů z průměrně 10 úly, při jejich životnosti 20 let není nic moc
pepan
> ------------ Původní zpráva ------------ > Od: KaJi <e-mail/=/nezadan> > Předmět: Re: stavba ?lu > Datum: 30.3.2010 14:17:20 > ---------------------------------------- > No vidíš já loni koupil el pohon na 4 rámkový medomet a nepasovalo nic > musel jsem to zbastlit do sebe > > pepan > ------------------- > Co to má společného se standartem? > To je jako jít a chtít koupit vstřikovací čerpadlo do 1900ccm motoru. > Asi záleží na typu a značce motoru. > > Jinak jsem teď u linky co vyrábí každou půlminutu jedno vstřikovací > čepradlo. Odzkoušené a nalakované se prodává (od nás) za cenu za jakou asi > nekoupíš jeden úl s rámkama. > To je právě v té půlminutě a maximální seriovosti. > > Že tady je vedle sebe několik linek, co vyrábějí do různých automobilek, to > už je o značce, ne standardu. Stejně jako s tím medometem. > > Takže jedině pro hodně rozšířený standard můžeš postavit linku, která to > bude valit. > Za 5sekund rámek, za 30s přířezy na nástavek. > A nebo objednat formu na výlisky. > > Karel > > >
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 42857
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
| - PavelN (193.179.220.250) --- 31. 3. 2010
Re: stavba ?lu
"Jenže na pořádnou linku Také potřebuješ velký počet potenciálních zákazníků. 50 000 včelařů z průměrně 10 úly, při jejich životnosti 20 let není nic moc"
------------------
Taková mašinka, která umí vyrobit 2 různá prkýnka na sestavení nástavku nemusí nutně vyrábět jen úly. Může klidně vyrábět komponenty téměř libovolného nábytku a občas se do ní strčí program a materiál na nástavky. Není to žádný speciální stroj, který neumí nic jiného.
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 42860
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu