- Radim Polá?ek (e-mailem) --- 11. 1. 2009
Re: Vysledky z CSV - akce sklenice
To je právě to. Malé skleničky se uplatní právě jen v nějakém kamenném obchodě. Kde by ale měly upoutávat pozornost, protože není výjimka, že v obchodě třeba se zdravou výživou se na regálu objevuje několik medů od více různých včelařů. Malé balení, třeba půlkilové, je potom důležité při nákupech v takových obchodech, protože půl kila se přičte k půl kilo a najednou je tady taška s 10 kily nákupů. Asi ten design těchto skleniček moc zdařilý skutečně není, protože jinak by tito včelaři projevili zájem, protože včelařů, co dávají med do kamenných obchodů zas tak málo není. Na druhé straně, 720 ml a větší sklenice se v prodeji medu recyklují, protože se s nimi ke včelaři chodí pořád dokola, takže to jsou dá se říct ekologické výrobky, zatímco malé sklenice jsou jednorázové.
R. Polášek
----- Original Message ----- From: "Antonín Podhájecký" <e-mail/=/nezadan.iol.cz> To: "Včelařský mailing list" <vcely/=/v.or.cz> Sent: Sunday, January 11, 2009 6:16 PM Subject: Re: Vysledky z CSV - akce sklenice
> Věřím, že v obchodě si zákazník koupí 1/2 kg medu. Při nákupu potravin > sáhne i po medu a protože tam za týden je znovu, koupí si zase skleničku. > Při větší ceně medu pak i raději v menším balení. Pokud jede ke včelaři > domů, těžko pojede pro malou skleničku. Koupí minimálně 1 kg, většinou i > víc, aby se mu vyplatila cesta. Proto malá sklenička nemá při prodeji ze > dvora význam. Jedině, pokud by někdo jezdil na trhy s potravinami. Také > souhlasím, že logo nemůže být na místě, kam má přijít etiketa. Kdyby bylo > logo někde u hrdla, nakoupil bych velké sklenice taky. Pokud vím, viděl > jsem propagaci této sklenice, naplněné medem, ale bez etikety. > Tonda
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 33365
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |