78405

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Antonín Podhájecký (213.192.2.142) --- 11. 1. 2009
Re: Vysledky z CSV - akce sklenice

Věřím, že v obchodě si zákazník koupí 1/2 kg medu. Při nákupu potravin sáhne i po medu a protože tam za týden je znovu, koupí si zase skleničku. Při větší ceně medu pak i raději v menším balení. Pokud jede ke včelaři domů, těžko pojede pro malou skleničku. Koupí minimálně 1 kg, většinou i víc, aby se mu vyplatila cesta. Proto malá sklenička nemá při prodeji ze dvora význam. Jedině, pokud by někdo jezdil na trhy s potravinami. Také souhlasím, že logo nemůže být na místě, kam má přijít etiketa. Kdyby bylo logo někde u hrdla, nakoupil bych velké sklenice taky. Pokud vím, viděl jsem propagaci této sklenice, naplněné medem, ale bez etikety.
Tonda

>Přiznám se, že otištěný článek o sklenicích cca 1/2 kg by mě měl rozesmát, ale nestalo se tak. Stálo to spousty práce úsilí, nadějí a výsledek je nic moc. Jestli tedy vedení Svazu obviňuje včelaře, že nekupují, měli by si také klást otázku proč!! A také, když nám zákony nařizují nálepky, kam je máme nalepit a kde v tom případě bude logo svazu. Též bych rád slyšel proč ozdobné prvky na sklenici jsou tak jemné, že po natočení tmavšího medu nejsou vůbec vidět. Jestli někdo tuto sklenici považuje za zdařilou, tak je mi ho trochu líto. Myslím, že velikost balení určuje spolehlivě trh a ne přání a sny. Za ta léta co med prodávám, a že to již bylo slušné množství, nikdo se mě ještě na poloviční balení ani nezeptal. Nevím tedy ani náhodou, proč bych se měl menšími sklenicemi zabývat, zvl. když je to pouze zmenšenina zmršeného návrhu a nalepování bude daleko větší problém. Rovněž po zpracování palety Včela 720 a následném používání Faccete se nikdo ze zákazníků nezeptal kdeže jsou ty krásné svazové sklenice. Zákazníkům je to v podstatě úplně jedno. Navíc stačí si najet na stránky příslušných skláren a menších sklenic daleko podařenějších je tam hafo. Takže co řešíte?? Zdraví R. S.

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 33360


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
(e-mailem) --- 11. 1. 2009
Re: Vysledky z CSV - akce sklenice

Jsem podobného názoru Ještě bych dodal velkovčelaři kteří dodávají do obchodů a jsou členy svazu jsou vyjímkou a v drobném prodeji jsem jen jednou naplnil pár s1/2 kg sklenic a bylo to k ničemu zvláště když příprava skla vlastně dá dvakrát tolik práce

Pepan

------------ Původní zpráva ------------
> Od: Anton?n Podh?jeck? <e-mail/=/nezadan>
> Předmět: Re: Vysledky z CSV - akce sklenice
> Datum: 11.1.2009 18:16:37
> ----------------------------------------
> Věřím, že v obchodě si zákazník koupí 1/2 kg medu. Při nákupu potravin
> sáhne i po medu a protože tam za týden je znovu, koupí si zase skleničku.
> Při větší ceně medu pak i raději v menším balení. Pokud jede ke včelaři
> domů, těžko pojede pro malou skleničku. Koupí minimálně 1 kg, většinou i
> víc, aby se mu vyplatila cesta. Proto malá sklenička nemá při prodeji ze
> dvora význam. Jedině, pokud by někdo jezdil na trhy s potravinami. Také
> souhlasím, že logo nemůže být na místě, kam má přijít etiketa. Kdyby bylo
> logo někde u hrdla, nakoupil bych velké sklenice taky. Pokud vím, viděl
> jsem propagaci této sklenice, naplněné medem, ale bez etikety.
> Tonda
>
> >Přiznám se, že otištěný článek o sklenicích cca 1/2 kg by mě měl rozesmát,
> ale nestalo se tak. Stálo to spousty práce úsilí, nadějí a výsledek je nic
> moc. Jestli tedy vedení Svazu obviňuje včelaře, že nekupují, měli by si
> také klást otázku proč!! A také, když nám zákony nařizují nálepky, kam je
> máme nalepit a kde v tom případě bude logo svazu. Též bych rád slyšel proč
> ozdobné prvky na sklenici jsou tak jemné, že po natočení tmavšího medu
> nejsou vůbec vidět. Jestli někdo tuto sklenici považuje za zdařilou, tak je
> mi ho trochu líto. Myslím, že velikost balení určuje spolehlivě trh a ne
> přání a sny. Za ta léta co med prodávám, a že to již bylo slušné množství,
> nikdo se mě ještě na poloviční balení ani nezeptal. Nevím tedy ani náhodou,
> proč bych se měl menšími sklenicemi zabývat, zvl. když je to pouze
> zmenšenina zmršeného návrhu a nalepování bude daleko větší problém. Rovněž
> po zpracování palety Včela 720 a následném používání Faccete se nikdo ze
> zákazníků nezeptal kdeže jsou ty krásné svazové sklenice. Zákazníkům je to
> v podstatě úplně jedno. Navíc stačí si najet na stránky příslušných skláren
> a menších sklenic daleko podařenějších je tam hafo. Takže co řešíte??
> Zdraví R. S.
>
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 33364


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

      
Radim Polášek (e-mailem) --- 11. 1. 2009
Re: Vysledky z CSV - akce sklenice

U nás ve městě je prodejna zdravé výživy a jednou jsem se díval, na regálu
tam byly vystaveny flašky s medem od 3 - 4 včelařů tak bajočko z okruhu 30 -
50 kilometrů kolem. Třeba v Ostravě, když vlezu do malých soukromých
prodejen zdravé výživy a podobných hejblat, ovoce zeleniny atd, tak tam vždy
jsou nějaké flašky medu od soukromých včelařů. O včelařských prodejnách ani
nemluvím, tam je toho ještě více. Jestli ale jsou tito včelaři členy Svazu,
to nevím. Zatímco jedni tady diskutují, tak druzí pomalu obsazují těmi
svými produkty obchody.-:( A vytvářejí tak prodeji ze dvora potenciálně
mnohem silnější konkurenci než jsou míchané a zahřívané medy v
supermarketech. Ostatně ale je to logický vývoj.

R. Polášek

----- Original Message -----
From: <Josef.Mensik/=/seznam.cz>
To: <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Sunday, January 11, 2009 9:10 PM
Subject: Re: Vysledky z CSV - akce sklenice


Jsem podobného názoru Ještě bych dodal velkovčelaři kteří dodávají do
obchodů a jsou členy svazu jsou vyjímkou a v drobném prodeji jsem jen jednou
naplnil pár s1/2 kg sklenic a bylo to k ničemu zvláště když příprava skla
vlastně dá dvakrát tolik práce

Pepan

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 33366


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Radim Polá?ek (e-mailem) --- 11. 1. 2009
Re: Vysledky z CSV - akce sklenice

To je právě to. Malé skleničky se uplatní právě jen v nějakém kamenném
obchodě. Kde by ale měly upoutávat pozornost, protože není výjimka, že v
obchodě třeba se zdravou výživou se na regálu objevuje několik medů od více
různých včelařů. Malé balení, třeba půlkilové, je potom důležité při
nákupech v takových obchodech, protože půl kila se přičte k půl kilo a
najednou je tady taška s 10 kily nákupů. Asi ten design těchto skleniček moc
zdařilý skutečně není, protože jinak by tito včelaři projevili zájem,
protože včelařů, co dávají med do kamenných obchodů zas tak málo není. Na
druhé straně, 720 ml a větší sklenice se v prodeji medu recyklují, protože
se s nimi ke včelaři chodí pořád dokola, takže to jsou dá se říct ekologické
výrobky, zatímco malé sklenice jsou jednorázové.

R. Polášek

----- Original Message -----
From: "Antonín Podhájecký" <e-mail/=/nezadan.iol.cz>
To: "Včelařský mailing list" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Sunday, January 11, 2009 6:16 PM
Subject: Re: Vysledky z CSV - akce sklenice


> Věřím, že v obchodě si zákazník koupí 1/2 kg medu. Při nákupu potravin
> sáhne i po medu a protože tam za týden je znovu, koupí si zase skleničku.
> Při větší ceně medu pak i raději v menším balení. Pokud jede ke včelaři
> domů, těžko pojede pro malou skleničku. Koupí minimálně 1 kg, většinou i
> víc, aby se mu vyplatila cesta. Proto malá sklenička nemá při prodeji ze
> dvora význam. Jedině, pokud by někdo jezdil na trhy s potravinami. Také
> souhlasím, že logo nemůže být na místě, kam má přijít etiketa. Kdyby bylo
> logo někde u hrdla, nakoupil bych velké sklenice taky. Pokud vím, viděl
> jsem propagaci této sklenice, naplněné medem, ale bez etikety.
> Tonda

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 33365


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu