78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazení
| - Pepa (90.176.2.8) --- 28. 11. 2007
Re: Kompresor
Proč Dolský kompresor šílenství ???
V současné době k účelům fumigace vyrábí kompresory p. Svoboda, Nádražní 828 Choceň a je tam motor dvoutakt Olmac na olovnatý benzin.
Dol vyrábí kompresor se čtyřtaktním motorem a váhy kompresorů jsou srovnatelné. Rozhodně ten čtyřtakt má delší žívotnost. Jako samotný kompresor je u obou stejný typ. Líší se to jenom motorem.
Oba tyto kompresory co se týče tlaku vzduchu, mají stejný výkon.
Kopresor, který jsme dříve používali /ná záda/ v současné době asi nikdo nevyrábí pro potřeby včelařů.
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 25959
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
| - G. Pazderka (80.78.146.248) --- 28. 11. 2007
Re: Kompresor
Jestli jde o ten trubkovitý rám, je to pochopitelně pravda, že je mnohem "racionálnější" než dolský kvádr nebo uřvaný dvoutakt. Kdybych na takovou koncepci narazil dříve tak ji mám pro sebe okopírovanou. Mám ale kopii kvádru a ktomu 30 m hadice a také se to dá. Je ale mnohem těžší a hrany mnohem nebezpečnější.
Kdo s kompresorem vyjde "svátečně", tak ví že onic nejde, ale jestli má někdo (léčebná komis) přepravovat dolský nebo trubkáč po členech ZO pravidelně, tak nato, že dolský je šílenost dojde velmi brzo. Rozdíl je patrný už jen podle držení a váhy.
.....
Pepík:>Přátelé kdo máte zájem o podrobnosti okolo kompresoru s motorem Honda napište pošlu vám obrázky,popis a tech.data. Dolský kompresor je šílenost.Další komentář už ne.<
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 25961
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Klikněte sem pro nápovědu