| - (e-mailem) --- 8. 2. 2007
Re: podezøelå cena= podezøelå kvalita
U bot poznáš jestli jsi v nich byl dvakrát nebo 100× ale med namažeš na chleba jen jednou. U medu hrají jiné vlastnosti. Někomu lesní moc voní, pohanka mu smrdí, akát moc teče, pro někoho je moc sladký, pro někoho je zas moc drahý, někomu vadí že krystalizuje, jinému zase nejde pod nos že je tekutý. A CO Z TOHO PLYNE Nakonec si každý kupující najde toho svého dodavatele a prodají všichni, ale časem někteří odpadnou.
pepan
> ------------ Původní zpráva ------------ > Od: Karel <karel.jirus/=/seznam.cz> > Předmět: Re: podez?elá cena= podez?elá kvalita > Datum: 08.2.2007 08:16:50 > ---------------------------------------- > Teď tomu nerozumím,když prodám do výkupu za 35 kč,je med kvalitní,když ho > někdo prodá ze dvora za 50 kč kilo tak už se jedná o med méně kvalitní?Jde > přeci o to,jak velká je v okolí konkurence,sám jsem tomu nerad,ale je věci > každého včelaře,za kolik svůj med prodává.Víťa. > .......... > Určitě je každého věc, za kolik prodává. > > Pokud prodáváš do výkupu med ve sklenici po jednom kile, tak je to opravdu > ten samý med. > Pokud ale prodáváš med do výkupu v konvích, výkupce jej převezme a tím tvé > závazky končí, je to jedna věc. > Druhá věc je, když uvádíš med na trh pro koncového zákazníka. Tam ručíš za > vše a neseš zodpovědnost. I za to, že si najdeš kupce. Tento maloprodej má > své náklady a rizika a je normální je kalkulovat do ceny. Nehledě na to, že > cena se dělá jednak nad nákladou kalkulací, jednak podle možností trhu - > tedy konkurenceschopnosti výrobku. Většinou je takový vyzkoušený postup, že > čím měně kvalitní výrobek, tím musí být levnější. Samozřejmě můžeš > přesvědčovat zákazníky o opaku. Ale oni ví své o laciných a drahých botách, > atd. A oni se rozhodují. > Pokud v tom nevidíš rozdíl, těžko to dál rozebírat. > Karel > > >
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 20685
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |