78681
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.
Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma".
V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...",
která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku.
Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)
Zběžné zobrazeníArchiv Včelařské konference
- Pavel Votrubec (e-mailem) --- 5. 2. 2007
Re: Koeficient uitkovosti
Zdravím, jsem z Ústí nad Labem a nemám problém už třetím rokem prodávat med za 100 Kč. Vždy mi ho do příštího medobraní rozeberou. Množství kolem 300 kg. Už přišli na to, že med od včelaře je o 100% chutnější a kvalitnější než z Lidlu, Penny , Kauflandu atd..
Za dobrou cenu dobrý med. Pavel
----- Original Message ----- From: "Richard imko" <vcelar.rs/=/tiscali.cz> To: "Včelařský mailing list" <vcely/=/v.or.cz> Sent: Monday, February 05, 2007 12:53 PM Subject: Re: Koeficient uitkovosti
> Zdravým > To zvedání cen je zajímavé. U nás v marketech med zlevňují /Milevsko/. > Dokonce jsem viděl 1 kg za 76,-Kč. Bylo to v Tescu, ale zlevnili i v > Penny. > Jiný kraj jiný mrav. Jsou tady proti velkým městům malé platy a ostatní > zboží poměrně drahé. Někteří rekreanti, když přijedou na dovolenou se > diví: > Vy tu máte draho. A cena medu u včelařů? Kolikrát se na schůzích apeluje > na > včelaře. Nic platné. Loni někteří prodávali květoví med za 35,-Kč. Takže > je > těžké prorazit se 70,-Kč za 1 kg. > Richard Šimko
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 20611
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
| - Radek Krušina (195.39.121.166) --- 5. 2. 2007
Re: Koeficient uitkovosti
Pavel Votrubec napsal:
....nemám problém už třetím rokem prodávat med za 100
Kč.
Vždy mi ho do příštího medobraní rozeberou....
........
Potom je otázka, jestli by to nechtělo cenu ještě zvednout.
Je to nepříjemné mít med rozebraný, a když někdo přijde, odkazovat ho na další medobraní. Vlastně ho tím odkazuješ na konkurenci a ztrácíš zákazníky.
Myslím, že vhodná strategie je taková: mít každý rok většinu medu prodanou a neměnit často ceny. Než zlevnit z ceny jakou jsem už nasadil, raději část produkce vhodně rozdat a tím si udělat reklamu.
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 20612
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu