76652

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


Jan Cervenka (e-mailem) --- 8. 5. 2006
Re: vytavení párou

Dne pondělí 08 května 2006 22:09 Michal Pol napsal(a):

> Ještě otázka - najde se někdo, kdo používá k drátkování sponkovačku? Nebo
> aspoň odkaz na web? Není to pro mě, já drátkovat nehodlám.

DD,

ja pouzivam sponkovacku misto hrebicku - na ramcich 159 mm vysokych (tyto
nekdo nedratkuje vubec). Vzhledem k tomu, ze jsem o tom take nic nevedel, mam
sponky 16 mm dlouhe a dratek na zacatku i na konci prisponkuji jakoby do
pismene U , pokud jsem sponkoval pouze jeden konec ramku bez smycky, nekdy se
po pouziti zvlnovace dratek vytahl. Pokud je chycen 2x, nevytahuje se.

Nekde jsem vydel, ze nekdo sponkoval a ani nevrtal diry pro dratek - tadu jsem
mel problemy trefit se doprostred ramku (od oka), tak jsem toho nechal.


Honza

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 16328


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Michal Pol (e-mailem) --- 9. 5. 2006
RE: vytavení párou

>>Nekde jsem vydel, ze nekdo sponkoval a ani nevrtal diry pro dratek - tadu
jsem
mel problemy trefit se doprostred ramku (od oka), tak jsem toho nechal.

Mi jde právě o tento způsob - bez vrtání. Viděl jsem ho na výstavě v Praze a
šlo to těm rakušanům pěkně od ruky.

mp

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 16330


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

      
Radim Polášek (e-mailem) --- 9. 5. 2006
Re: vytavení párou

A co takhle prorážet díry šídlem?

R. Polášek

----- Original Message -----
From: "Michal Pol" <>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Tuesday, May 09, 2006 7:31 AM
Subject: RE: vytavení párou


> >>Nekde jsem vydel, ze nekdo sponkoval a ani nevrtal diry pro dratek -
tadu
> jsem
> mel problemy trefit se doprostred ramku (od oka), tak jsem toho nechal.
>
> Mi jde právě o tento způsob - bez vrtání. Viděl jsem ho na výstavě v Praze
a
> šlo to těm rakušanům pěkně od ruky.
>
> mp
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 16331


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

         
Michal Pol (e-mailem) --- 9. 5. 2006
RE: vytavení párou

Taky by to šlo, ale mi jde o jednu konkrétní "rakouskou" metodu.

mp

-----Original Message-----
From: Radim Polášek [mailto:polasek/=/e-dnes.cz]
Sent: Tuesday, May 09, 2006 7:39 AM
To: Vcelarska konference
Subject: Re: vytavení párou


A co takhle prorážet díry šídlem?

R. Polášek

----- Original Message -----
From: "Michal Pol" <>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Tuesday, May 09, 2006 7:31 AM
Subject: RE: vytavení párou


> >>Nekde jsem vydel, ze nekdo sponkoval a ani nevrtal diry pro dratek -
tadu
> jsem
> mel problemy trefit se doprostred ramku (od oka), tak jsem toho nechal.
>
> Mi jde právě o tento způsob - bez vrtání. Viděl jsem ho na výstavě v Praze
a
> šlo to těm rakušanům pěkně od ruky.
>
> mp
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 16333


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

      
Jan Cervenka (e-mailem) --- 9. 5. 2006
Re: vytavení párou

Dne úterý 09 května 2006 07:31 Michal Pol napsal(a):
> >>Nekde jsem vydel, ze nekdo sponkoval a ani nevrtal diry pro dratek - tadu
>
> jsem
> mel problemy trefit se doprostred ramku (od oka), tak jsem toho nechal.
>
> Mi jde právě o tento způsob - bez vrtání. Viděl jsem ho na výstavě v Praze
> a šlo to těm rakušanům pěkně od ruky.

mimo problem s prostredkem byl i s tim,v pripade bez vrtani der do ramku, ze v
cca 5mm mekkem dreve sponky po napnuti napinakem se uvolnovaly a dratek pak
vypadl. Ja to teda na vlastni oci nevidel, jak to nekdo sponkuje, pouze foto
v OVP. Jedine , co by asi slo - proti trefeni doprostred si udelat nakou
sablonu a proti vypadavani dratku, ehm, jak to popsat, takovy ten konec na
sponku, ktera se pak jako rozjede a uz se neuvolni, maji to normalni
sponkovacky na papir. Ale netusim, jak to aplikovat na ramek.


Honza

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 16335


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu