78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.
Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma".
V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...",
která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku.
Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)
Zběžné zobrazeníArchiv Včelařské konference
- Jan Zdeněk (e-mailem) --- 7. 7. 2005
Re: motor
> Ve starých trabantech byly dynama, v nových alternátory. Možná to platí i > pro jiná auta.
- mozna ano, ale najit dnes nekde jeste vozidlo s dynamem bude asi nelehke. Jinak stare trabanty taky byly na 6V, to byste potreboval sakra silny zdroj, abyste to mohl jeste regulovat. A ve 100ce (Skodovce) bylo dynamo asi tak naposledy, kdyz s ni jeli Homolkovi k rodicum :) Ve vsech pozdejsich modelech uz je altik. Dynamo ma hrozne mizernou ucinnost. > > Pokud tomu dobře rozumím, dynamo rozjedu stejnosměrným proudem, regulace > otáček je pouhou změnou napětí, nevýhodou asi budou obrušující se uhlíky. > > Alternátor potřebuje střídavý proud, regulace je možná pouze frekvenčním > měničem, výhodou ale je, že nemá uhlíky. > - alternator ma samozrejme taky uhliky, ale diky nepritomnosti komutatoru maji tyto opravdu podstatne vyssi zivotnost
Honza
-- No virus found in this outgoing message. Checked by AVG Anti-Virus. Version: 7.0.323 / Virus Database: 267.8.10/43 - Release Date: 6.7.2005
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 11275
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu