- Vojta Protivínský --- 9. 12. 2004
Re: Propagace medu (8064) (8082)
To je přesně ono. Reklama je sice drahá, ale kdyby svaz za ni utratil např. oněch 6,5 mil. Kč, které nyní zcela zbytečně utápí v Nasavrkách v nepotřebné hale "síň slávy", bylo by to panečku nějakých inzerátů
:)
Vojta
> Uvažovala jsem o způsobu propagace medu a mám návrh.
> Co kdyby svaz přestal investovat peníze do letáčků na med, které se
> vkládají do každého včelařství a tedy propagace se dostane pouze k nám
> včelařům. Nevěřím, že by většina včelařů tyto letáky na své náklady
> rozmnožovala a rozesílala mezi své potencionální zákazníky...No a tyto
> peníze naopak investovala do reklamy, která by byla v různých časopisech,
> které se dostanou mezi širokou veřejnost.
> Reklama formou inzerátů poukazujících na kvalitní med přímo od včelaře,
> jeho vlastnosti a možnosti využití s důrazem kladeným na skutečnost, že
> mají-li " svého včelaře",kterého znají, od kterého mohou med nakupovat,
> mají záruku, že ve sklenici, kterou doma otevřou mají opravdu kvalitní med
> a ne náhražku.
> A v jakých časopisech dělat propagaci?
> Nakupovat chodí hlavně ženy, na zdraví rodiny myslí také v první řadě dle
> mého názoru ženy, tak navrhuji např. časopisy Vlasta, Květy, Žena a život,
> časopisy o zdraví, jako např. Regenerace,...Jaký je na to Váš názor?
>
> Zdraví Lenka
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 8097
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |