78147

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)


Zběžné zobrazení

Podrobné zobrazení

Příspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)



Baudis Jan --- 1. 12. 2004
Re[2]: Leták Proč bychom měli jíst med (7851) (7873) (7888) (7899) (7900) (7912) (7914) (7915) (7917) (7918) (7925) (7928) (7929) (7942) (7963)

Zdravím včelaře!

> každopádně ten leták byl velmi dobrý
> a jeho cena i s distribucí byla zanedbatelná


Zrovna jsem se chystal napsat sem nějakou obhajobu toho letáku z
posledního časopisu. Zatímco z jakéhosi staršího letáku (s nápisem:
"Jíte med? To je dobře!") jsem byl poněkud na rozpacích, tak tento
poslední plakátek se mi dost líbí.

Myslím si, že by např. v každém druhém čísle včelařství mohl být
přiložen nějaký propagační leták (nevím, jestli jsou na to peníze a
síly). Tím by svaz a redakce Včelařství činily něco systematického a
průběžného pro propagaci. Po několika letech by už mohl být znát
nějaký efekt.

Možná, že by se dala používat každá zadní barevná strana Včelařství na
nějaký plakátek.

Když někdo hodí leták do kamen, je to jeho věc. Ale mnoho jiných jej
může dát na vrata svého domu, nebo tam, kam chodí lidí pro med, nebo
(a to nejlépe) na nějaká veřejná prostranství (někde vám dovolí
vylepit jej i na výkladní sklo v místní samoobsluze).

Jeden leták díru do světa neudělá. Ale systematická dlouhodobá
propagace různými letáky může napomoci osvětě ve společnosti. Já jsem
za tyto a podobné letáky vděčný (a nemusím si je vyrábět sám).

Chtělo by to produkovat takovéto létáky v celém spektru různých
"intelektuálních" úrovní. Od jednoduchých propagačních materiálů (na
kterých je např. obrázek rozkvetlé louky, včely na květu a včelín a
nápis: "jezte med, je zdravý") postupně až k "vědečtějším" letákům, na
kterých se lze dozvědět něco o složení medu (třeba i podrobně),
srovnání s cukrem, vědecky zdůvodněné poznatky o medu, léčivé účinky,
konkrétní recepty atd.


> Zkuste si například instalovat na návsi nebo někde na náměstí
> vývěsní propagační skříňku.

Stále vidím o všech městech propagační skříňky politických stran,
junáka, sokola či skauta, turistického oddílu, vodáků atd. Dokonce i
zahrádkáři občas mají. Ale na včelařskou vývěsku člověk nenarazí... to
je škoda.

> Veďte ji tak, aby byla stále aktuální. Možná pak
> budete vděčni za každý propagační materiál. K zmiňovanému letáku nemám
> naprosto žádné výhrady, co je v něm uvedeno je pravdivé.

Také si myslím. Když někdo hází propagační materiály do kamen, znamená
to, že neví, co s nimi, neví, jak je použít. Zřejmě by to chtělo i
jakousi vnitrovčelařskou osvětu - učit včelaře, jak propagovat svůj
med.

Kdyby propagace neměla pronikavý vliv na spotřebitele, proč by
komerční výrobci dávali tak veliké peníze za všudypřítomné reklamy (v
TV, na billboardech apod.)?

J. Baudiš

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 7997


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Následující:HUBAČ Radek - odpoved na anonym a novy namet k uvaze
Předchozí:Vaclav Cada - Re: NOVA dnes


Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu