78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovějí jsou hned zde nahoře)
- pan Josef Meník --- 20. 9. 2004
Re: Budoucnost - sou?asnost (7220) (7223) (7250) (7251)
Teď si zase pro Vaší představu, už se vidím jak pro plakát jedu do matičky Prahy . To víte reklama něco stojí sám si představte kolik reklam z televize si po zkončení filmu pamaujete pokud je vůbec sledujete. Ale umím si dobře představit , že by se značka český med mohla dobře vyjímat právě v ordinacích lékařů a na mysl zákazníků by útočila hodné dlouho a často a nevěřím, že by některý lékař něco namítal.
Pepan
----- Original Message ----- From: "J.Hork?" <hitzer.db/=/worldonline.cz> To: "V?ela?sk? mailing list" <vcely/=/v.or.cz> Sent: Saturday, September 18, 2004 10:16 AM Subject: Re: Budoucnost - sou?asnost
> Máte pravdu ,to je opravdu armáda vylepovačů,asi 50.000 členů. Má to ,ale > několik háčků plakátů je pět druhů každý jiný.Jejich velikost odhaduji na 6 > x větší než je formát včelařství.Při složení se zlámou a jejich balík asi > nelze přibalit k časopisu./poštovné bude podstatně větší/Další problém > vidím ve včelařích,víte už nějaký ten čas mám tu čest se včelaři.Odhaduji a > je to můj názor,který není podložený,50%časopis vůbec nečte vyhodí ho s > reklamními letáky.Dalších 30% by tyto plakáty vyhodila 15% by si je přibila > na dveře včelína a možná 5% plakátů by se dostalo někam aby veřejnosti něco > řekly.Mám dojem,že částka na takovou reklamu by byla astronomická a > výsledek nic.Máte jiný názor?Napište můžeme si o tom "pokecat" a možná > přijdeme na něco dobrého. > Zdraví J.Horký e-mail hitzer.db/=/worldonline.cz > nebo hitzel.db/=/seznam.cz >
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 7261
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Vechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu