78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)
- KaJi (90.179.243.173) --- 27. 11. 2012
Re: Re: Re: Re: Re: OdpovÄ???Ä??? Leoe DvorskĂ??ho (59652)
Nevadí mi to.
U reklam to nejde účetně vyhodnotit. Náklady na reklamu pak zaplatí zákazní
v ceně zboží. Udělej to jako ostatní výrobci jiního zboží.
----
Ano tak to normálně bývá, ale tady ne a y nechápeš že to lidme vadí.
Reklamy se vyhodnocují - to je základ každého zadání kdy to zadává "firma".
Ta to pak má v nákladech a musí znát přínos.
Tasdy u nás ale platí členové co nepordávají med.
Je to propagace na zvýšení spotřeby medu - a většina medu se prodává v obchodní síti.
A tam mají většinu prodeje dovozci medu z EU a mimo EU.
A těm platíte reklamu a oni to nemají v nákladech - mají jen zisk. Náklady mají členové co mají většinou do 10-20 včelstev kteří by neměli mít problémy s prodejem a pokud je mají, tak jim to žádná kampaň nevyřeší.
Takže nechápu, že nechápeš že se lidem nelíbí že za jejich peníze se zyvšuje prodej medu v obchodech kam naprostá většina nedodává. A ani se v nich moc neprodává ten "Český med".
Kda začal používat mozek není vyčůránek, jen přestal být blbý.
Karel
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 59655
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu