78692
Včelařská konference
(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)
Zběžné zobrazeníPodrobné zobrazeníPříspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)
- Petr Mikšovský --- 6. 5. 2004
Re: med v supermarketech (5848) (5851)
To že něco "ošklivě-nepěkně-zkrystalizovaně" vypadá neznamená že se to bude špatně prodavát. Třeba takový sýr s ušlechtilou plísní se prodává dobře. Ani vysoká cena neznamená že se to bude špatně prodávat. Příkladem mohou být stolní vody jejichž kvalita není "o mnoho" lepší než voda z kohoutku. Obdobný problém byl u vína lidé kupovali levné stolní vino, ovšem tam se situace změnila a do společnosti pronikla "kultury" vína, jako cosi prestižního a lide začinají kupovatlepší vína i když drtivá vetšina lidí (včetně mě) to není schopna rozlišit.
Značka český med sama o sobě nic nezaručí pokud o ní nikdo neví a navíc není ani takový med k dostání. Zatím jsem ještě v obchodě toto označení neviděl. Pokud se zeptáte lidí kteří se o problematiku nezajímají musí zákonitě pokrčit rameny. Aby se zvýšil prodej medu musela by být větší informovanost, zvýšit "společenská" prestiž, vytvořit jakousi image a to lze vytvořit jen pomocí televize. Vinaři tento pořad měli, jmenoval se putování za vínem. Muj názor je tedy že pokud se nepodaří dostat "med" do TV je jakákoliv snaha zvýšit prodej a zákonitě cenu medu v podstatě marná. Na některé lidi například mají vliv osobnosti ale také jsem zatím nezanamenal že by nějaká celebrita hovořila o medu. Neškodilo by takové malé okénko v "nějakém časopise" kde by byla otázka na někoho slavného proč jí med, proč sladí medem, a který med má nejraději. Lidi a tudíž zákazníci rádi kopírují ale tohle všechno vlastně víte... takže jsem vás jen možná okradl o čas, ale musel jsem se vypovidat
|
Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo 5853
Zobrazit odpovědi na tento příspěvek
Zobrazit celé vlákno |
Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma
Klikněte sem pro nápovědu