78136

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)


Zběžné zobrazení

Podrobné zobrazení

Příspěvky do konference:
(nejnovější jsou hned zde nahoře)



G.Pazderka --- 15. 3. 2002
Odezva na článek ve včelařství

Odezva na článek ve včelařství 3/2002/51"O Včelu Předboj usiluje pět zájemců"
Předem musím upozornit, že jsem obyčejný řadový člen ČSV a chci reagovat na daný článek.Myslím, že je důležité diskutovat o problému výkupu medu, ponevadž většina včelařů se dívá na svou zálibu tak aby měli ze včel nejen radost, ale i užitek.

K prvnímu odstavci: Přemýšlel jsem o vlastnictví akcií Včely Předboj (dále jen VP). Jsem rád, že jsem nekoupil. Neschopnost vedení této a.s., i když měla dostatek existenčního času, k vytvoření účinného a spolehlivého způsobu na nejdůležitější činnost a to výkup medu od nás včelařů, je neomluvitelná.VP nemá podle článku Petra Prokeše žádné dluhy, a přesto chce po řadových členech peníze za úpisy, které byly zbytečné. Je na snadě otázka: "Proč si VP nepůjčí od banky ?" Odpovědi mohou být různé, ale moje doměnka je, že by se zhroutil celý pomyslný pilíř našeho včelařství v momentě neschopnosti splácet úvěr a následného tvrdého bankrotu. A nebo nikdo VP na provozní kapitál nechce půjčit oněch 15 milionů.
K druhému odstavci: Pane tajemníku Peroutko členové za neúspěch VP nemohou.
Už VP asi nevěří a smiřte se s evolucí trhu, že upadáte. Pro včelaře bude asi lepší, když si třeba za tři roky koupí nějakou hračku z bývalé VP a nebude mít pocit, že byl okraden na předem bezcených akciích.Jak se říká bez peněz do hospody nelez a na futro nedáváme.A.s. VP je slabá a.s.. Jeto ostuda vedení celého VP.Proč? Jaktože Vaše konkurence má dnes hotovost na výkup a dokonce na nelibý obrovský dovoz medu. Při těchto obchodech se určitě na futro nedává.Perete se sami se sebou a to je pro zákazníka odpudivé.

Jsem zato aby se časopis Včelařství věnoval nejen odborným článkům, které mají vysokou úroveň, ale i informoval formou reklamy o aktuálních nejvýhodnějších cenách výkupu včelařských produktů. Je možno vidět totiž mnoho nabídek výkupců v inzerci časopisu, ale není tam většinou cena. Podmínkou pro inzerci vidím v nutnosti zveřejnění ceny. Pro výkupce je do jisté míry zavazující inzerovaná cena a v konkurenci si včelař vybere tu nejvýhodnější nabídku. Jde o peníze. Kolik jenom přátelé provoláme peněz za obvolávání telefonem, když chceme dobře prodat do výkupu. Když chceš přes inzerci prodat nebo vykoupit nabídni cenu. To mě zajímá na prvním místě, když čtu inzerci, nebo reklamu.


                     G. Pazderka

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 532


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Následující:Miroslav Jakuš - RE: Odezva na článek ve včelařství
Předchozí:Vesely Emanuel - RE: Antwort: RE: zacatecnici






Klikněte sem pro nápovědu